Home › Forums › Kosttillskott › Creatine Monohydrate
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 februari, 2010 at 18:44 #58585Anonym anvandareMember17 februari, 2010 at 18:44 #332258Anonym anvandareMember
Tjena. Har lite bråttom för jag ska iväg till gymmet. Men men skickar ett slarvigt inlägg som vanligt iaf.
Jag undrar bara om, eftersom jag ska ta kreatin 4ggr/dag. Kan jag slänga i det tillsammans med proteinshaken som jag tar morgon, mellanmål, efter träning och kväll?
Doseringen blir då 6g kreatin och 32g protein / 4ggr dag.
Och eventuellt nån ”prestationshöjare” innan träning.
Hur låter det?Det underlättar ju en hel del. Tack!
17 februari, 2010 at 18:53 #332259Anonym anvandareMemberKrille Johansson wrote:Tjena. Har lite bråttom för jag ska iväg till gymmet. Men men skickar ett slarvigt inlägg som vanligt iaf.Jag undrar bara om, eftersom jag ska ta kreatin 4ggr/dag. Kan jag slänga i det tillsammans med proteinshaken som jag tar morgon, mellanmål, efter träning och kväll?
gör som det står på förpackningen, oftast ska du ta på morgon och kväll, ifall du tar med proteindrinken blir det ingen skillnad, men ifall du tar de tillsammans med snabba kolhydrater kan muskulaturen ta upp ännu mer kreatin
17 februari, 2010 at 18:54 #332260Anonym anvandareMemberKrille Johansson wrote:Tjena. Har lite bråttom för jag ska iväg till gymmet. Men men skickar ett slarvigt inlägg som vanligt iaf.Jag undrar bara om, eftersom jag ska ta kreatin 4ggr/dag. Kan jag slänga i det tillsammans med proteinshaken som jag tar morgon, mellanmål, efter träning och kväll?
Ja det går utmärkt.
17 februari, 2010 at 21:00 #332261Anonym anvandareMemberDanne.v wrote:Ja det går utmärkt.Kalas! Tack
17 februari, 2010 at 21:01 #332262Anonym anvandareMemberviktors wrote:gör som det står på förpackningen, oftast ska du ta på morgon och kväll, ifall du tar med proteindrinken blir det ingen skillnad, men ifall du tar de tillsammans med snabba kolhydrater kan muskulaturen ta upp ännu mer kreatinHar du något tips på bra snabba kolhydrater?
17 februari, 2010 at 21:05 #332263Anonym anvandareMemberKrille Johansson wrote:Har du något tips på bra snabba kolhydrater?Maltodextrin, Vitargo, Dextropur, Dextrosol, Strösocker, Godis, Läsk
21 februari, 2010 at 20:47 #332264Anonym anvandareMemberKrille Johansson wrote:Har du något tips på bra snabba kolhydrater?Vitargo är bäst av allt det (personlig erfarenhet)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.