D-Aspartic Acid

Home Forums Kosttillskott D-Aspartic Acid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Någon som testat? Kan det ge utslag för något om man blir testad?

Pumping wrote:

Det bör inte vara något problem, jag har tävlande kompisar i USA som använder sig av detta och det är inget problem. Hur det är i Sverige vågar jag inte svara på riktigt, men som vanligt med kosttillskott, så tycker jag du ska vända dig till dom som utför testerna.

Tjena!
    Kolla tråden ”Mass FX”, där har man kombinerat med DAA.

Pumping wrote:

De skall det inte göra..

Är det 100% säkert för vem som helst att testa D-Aspartic Acid?

spinaround wrote:
    Är det 100% säkert för vem som helst att testa D-Aspartic Acid?

Jag ska snart bevisa att det är 100% verkningslöst oxå. Visserligen har jag bara ätit det i 6 dagar än så länge men jag återkommer om 3 veckor.

mr green1 wrote:
    Jag ska snart bevisa att det är 100% verkningslöst oxå. Visserligen har jag bara ätit det i 6 dagar än så länge men jag återkommer om 3 veckor.

Tycker inte du ska uttala dig om en produkt fungerar eller inte, då du inte har kommit i närheten av en fullständig cykel. Visst, du kan vara en utav dom sällsyna personerna som produkterna inte fungerar som dom är tänkt. Mn 6 dagar är alldeles för tidigt för att säga något. Nu vet jag inte DAA fullständiga cykel, då jag inte kan just den produktern från det företaget. Men t.ex. Mass-FX som du också tar just nu, den produktens fullständiga cykel är 8 veckor.

Som jag skrev i andra tråden, dessa produkter är inte PWO/Stimulant produkter som ger dig en speciell känsla så att du känner av att du tar något i sig. Det är vad stimulanter gör..

Bara för att man inte känner av ”något” från en produkt så betyder det ju inte att den inte fungerar, ingen känner ju av proteinet vi alla (nästan alla) häller i sig, men vi vet att det fungerar.. Dock tror jag att du kommer känna av en känsla så fort du kommer lite längre in i cykeln, och kom ihåg att allt annat runt omkring kosttillskottet påverkar också. Äter man inte rätt, sover dåligt eller inte tränar optimalt, så kan man inte förvänta sig något av ett kosttillskott.

försök logga dina vikter och repetitioner du kör på nu och se om sen efter en fullständig cykel om du har ökat i något.

Hoppas du inte tar detta på fel vis nu, då jag bara försöker hjälpa dig :)

Ja, men min fråga var om det var 100% safe att köra en cykel DAA?

Jag svarade inte på din fråga, jag svarade på ”mr green1”, som det står i quoten ;)

Men för att svara på din fråga, så måste du råd fråga en läkare.. Det antas vara säkert för vem som helst, men det är inget man kan garantera.. Råd fråga alltid med en läkare om du är osäker.

Vill ni inte köra 3g DAA så får ni samma höjning av testot med 6g BCAA

Lite förvånad men det börjar trilla in allt mer positiva omdömmen om D-Asparic-Acid.
    Imponerande av en helt naturell produkt.
    [http://www.mmsports.se/forum/showthread.php?t=269]

Vart tog tråden vägen om Mass fx??? Denna produkt skulle ju funka så bra med den. Bara en undran.

mr green1 wrote:
    Vart tog tråden vägen om Mass fx??? Denna produkt skulle ju funka så bra med den. Bara en undran.

Undrar samma sak…

mr green1 wrote:

:whistle:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.