Daa användning

Home Forums Kosttillskott Daa användning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Har letat runt lite men inte fått svar på hur länge man ”kan” eller ”ska” använda Daa.

4v, 8v? Finns det några restriktioner?

Västkustarn wrote:
    Har letat runt lite men inte fått svar på hur länge man ”kan” eller ”ska” använda Daa.

4v, 8v? Finns det några restriktioner?

minst 8 gärna 12, vila sen.

Restriktioner finns inte, bara rekommendationer..

Finns dom som har kört med det över 6 månader utan komplikationer, men det garanterar inget..

Håll dig till rekommenderad användning tillsvidare…

ok, tackar.

gober, lika långt uppehåll som användning eller?

Och ska man ta det med måltid eller på fastande mage??

På så tom mage som möjligt.
    Man kan dock äta ganska tätt inpå..

Olle Sparringsjö wrote:
    På så tom mage som möjligt.
    Man kan dock äta ganska tätt inpå..

Är då inte texten på era DAA-burkar lite missvisande?

Dosering: Tag 4-6 kapslar i samband med din första måltid på dagen.

ThisIsTheOne wrote:

Både rätt och fel..

Förmodligen är det bäst att ta det på tom mage, men det är skonsammare för magen att det tillsammans med något..

Mitt råd är att ta det några minuter före maten.
    Bra upptag samt att annan mat kommer ner i magen och lugnar den.

DAA Chelate är ju klart fördelaktigt då den är skonsammare mot magen än vanligt DAA.

Västkustarn wrote:
    ok, tackar.

gober, lika långt uppehåll som användning eller?

Och ska man ta det med måltid eller på fastande mage??

Man brukar rek lika lång vila som ”kuren” varat. Men eftersom somliga kör långt längre än tex 12veckor så varierar det väll. Men kör du 12v hade jag nog vilat lika länge, minst 8v iaf.

ThisIsTheOne wrote:

Jag kör alltid 5-10min innan frukost.

Olle Sparringsjö wrote:
    Både rätt och fel..

Förmodligen är det bäst att ta det på tom mage, men det är skonsammare för magen att det tillsammans med något..

Mitt råd är att ta det några minuter före maten.
    Bra upptag samt att annan mat kommer ner i magen och lugnar den.

DAA Chelate är ju klart fördelaktigt då den är skonsammare mot magen än vanligt DAA.

OK, då är jag med. Tack för klargörandet. :)

Jag har ätit DAA enligt anvisningar nu i drygt två veckor. Kosttillskott brukar vara ganska verklösa för mig, det gäller allt utom protein och vitaminer dvs. Tänkte mest testa DAA för nyfikenhetens skull. Nu, ca 2 veckor senare så känner jag faktiskt en påtaglig skillnad. Inte för att jag känner mig starkare eller ökat i vikt, utan jag känner mig en liten aning bättre! Såddär så när man bara sitter i soffan känner man ett litet välmående som inte fanns där för två veckor sedan! Det kan ju vara vårens ankomst som påverkar också, men ja brukar inte vara någon vår/sommarmänniska!

Det är en skön känsla att må bra i alla fall! Oavsett om det är våren eller intaget av DAA som påverkar! Kanske båda delarna!

Wathier wrote:
    Jag har ätit DAA enligt anvisningar nu i drygt två veckor. Kosttillskott brukar vara ganska verklösa för mig, det gäller allt utom protein och vitaminer dvs. Tänkte mest testa DAA för nyfikenhetens skull. Nu, ca 2 veckor senare så känner jag faktiskt en påtaglig skillnad. Inte för att jag känner mig starkare eller ökat i vikt, utan jag känner mig en liten aning bättre! Såddär så när man bara sitter i soffan känner man ett litet välmående som inte fanns där för två veckor sedan! Det kan ju vara vårens ankomst som påverkar också, men ja brukar inte vara någon vår/sommarmänniska!

Det är en skön känsla att må bra i alla fall! Oavsett om det är våren eller intaget av DAA som påverkar! Kanske båda delarna!

Det kan mycket väl vara DAA tillskottet, många användare har ju rapporterat en känsla av bättre välmående vid användning av det. Styrkeökningar tror jag inte du märker av förrän efter 4 veckors tid, men det är så klart olika från person till person.

Vilken variant av DAA avänder du dig av och vilken dos ?

Jag kör på Bodyscience DAA chelate och kör 3g/dag! Kör bodyscience rakt igenom! Jag har svårt att hitta något bättre märke när det kommer till kvalité/pris faktiskt…

Wathier wrote:
    Jag kör på Bodyscience DAA chelate och kör 3g/dag! Kör bodyscience rakt igenom! Jag har svårt att hitta något bättre märke när det kommer till kvalité/pris faktiskt…

Ja, det förvånar mig inte, är nog många som kan skriva på samma sak om Body Science. :)

Återkom gärna när du har kört sisådär 6-8 veckor med det, vet ju redan att du upplever ett bättre välmående redan , men det hade varit kul att läsa ditt omdöme angående DAA efter en full kur, om du fick någon boost inom styrkan / minskning av kroppsfett!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.