Home › Forums › Kosttillskott › DAA Dosering?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 september, 2011 at 17:40 #333676Anonym anvandareMember
Har börjat köra på den omtalade Testoboostern D-Aspartic Acid (DAA) och har köpt Body Science DAA Chelate kapslar.
Jag har tagit 3 gram per dag i 3 dagar nu, vad för dosering tycker ni som kört DAA att man ska använda?
3g per dag verkar ju vara minimum ialf, men ger det mer effekt om jag skulle gå upp över 4g per dag?Så ni som kört en kur DAA rekomenderar ni 3, 4 eller 6g per dag?
15 september, 2011 at 17:40 #58625Anonym anvandareMember15 september, 2011 at 18:27 #333677Anonym anvandareMemberFölj rek dos, dvs 4-6 kapslar. Börja med minsta och öka om du vill testa mer. Skulle inte gå mycket högre än så, positiva effekter kan skuggas av negativa. Inte säkert att mer ger bättre resultat.
15 september, 2011 at 19:41 #333678Anonym anvandareMemberGober wrote:Följ rek dos, dvs 4-6 kapslar. Börja med minsta och öka om du vill testa mer. Skulle inte gå mycket högre än så, positiva effekter kan skuggas av negativa. Inte säkert att mer ger bättre resultat.Okej då blir det att jag kör första burken på 4 kapslar och andra burken på 6 kapslar Borde kunna vara en bra plan om man nu skulle utveckla nån form av tolerans mot 4 kapslar (bara en tanke, vet ej om man kan utveckla tolerans mot Testoboosters)
27 september, 2011 at 18:51 #333679Anonym anvandareMemberKan tillägga lite erfarenheter nu lite över 2 veckor in.
Bättre välmående.
Morgonbånge, som man inte haft på några år. (fniZz)
Ökad styrkaDet med ökad styrka vet jag dock inte om det är DAA som står bakom för jag ligger på överskott nu och bulkar så jag tycker vikterna har gått uppåt hela tiden.
27 september, 2011 at 20:52 #333680Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:Kan tillägga lite erfarenheter nu lite över 2 veckor in.……
……Bildbevis tack!
28 september, 2011 at 08:07 #333681Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:Kan tillägga lite erfarenheter nu lite över 2 veckor in.Bättre välmående.
Ökad styrkaDet med ökad styrka vet jag dock inte om det är DAA som står bakom för jag ligger på överskott nu och bulkar så jag tycker vikterna har gått uppåt hela tiden.
Är nog lite av varje… Testa DAA även under diet. Då får du det mer svart på vitt…
28 september, 2011 at 09:03 #333682Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:Kan tillägga lite erfarenheter nu lite över 2 veckor in.Bättre välmående.
HAHAHAHA
Den klassiska ”pic or it didn’t happen” gäller inte idag!29 september, 2011 at 23:24 #333683Anonym anvandareMemberHaha! Det blir bildbevis på överkroppen enbart!
Har blivit enormt mycket starkare men som sagt det kan bero på bulken också, tror det är en kombination av Bulk, DAA och högt proteinintag.
Det är verkligen extrema styrkeökningar jag gjort på senaste tiden men jag har aldrig bulkat förut så jag antar att det är ganska vanligt under bulk
30 september, 2011 at 06:44 #333684Anonym anvandareMemberDe flesta studier pavisar en mangd pa 1-3g per dag. Flera studier antyder aven att mindre mangd ar battre. Over 3 gram kan vara kontraproduktivt. Sen rekommenderas inte DAA stand alone.
Sorry, har inga a, ’ eller ; !!!
4 oktober, 2011 at 23:04 #333685Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:De flesta studier pavisar en mangd pa 1-3g per dag. Flera studier antyder aven att mindre mangd ar battre. Over 3 gram kan vara kontraproduktivt. Sen rekommenderas inte DAA stand alone.Sorry, har inga a, ’ eller ; !!!
Jag kör DAA standalone just nu, kanske borde köpa en Aromathämmare ?
6 oktober, 2011 at 15:56 #333686Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:Jag kör DAA standalone just nu, kanske borde köpa en Aromathämmare ?Om du inte har naturliga problem med östrogen skall det inte behövas..
Här är en tråd med ett stort antal olika personer som testat DAA..
Och andra produkter som innehåller DAA.
[http://www.mmsportsforum.se/kosttillskott-9/daa-d-aspartic-acid-269/]DAA är en mycket populär produkt och än så länge så är alla mer eller mindre positiva.
6 oktober, 2011 at 17:28 #333687Anonym anvandareMemberOlle Sparringsjö wrote:Om du inte har naturliga problem med östrogen skall det inte behövas..
Här är en tråd med ett stort antal olika personer som testat DAA..
Och andra produkter som innehåller DAA.
[http://www.mmsportsforum.se/kosttillskott-9/daa-d-aspartic-acid-269/]DAA är en mycket populär produkt och än så länge så är alla mer eller mindre positiva.
Tack för svar, låter bra! Skulle Ind-15 eller Alpha-15 funka som en AI eller helt enkelt som en bra stack?
7 oktober, 2011 at 17:57 #333688Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:Tack för svar, låter bra! Skulle Ind-15 eller Alpha-15 funka som en AI eller helt enkelt som en bra stack?Det fungerar i visss mån som det..
Det är dock ett betydligt mer prisvärt alternativ att köpa Body Science Testo Booster som innehåller DAA samt en hög dos fenugreek vilket ger samma effekt som IND-15.
IND 15 är ett fenugreek extrakt.Men det går även bra att köpa dem löst som du skriver ovan.
9 oktober, 2011 at 16:06 #333689Anonym anvandareMemberOlle Sparringsjö wrote:Det fungerar i visss mån som det..Det är dock ett betydligt mer prisvärt alternativ att köpa Body Science Testo Booster som innehåller DAA samt en hög dos fenugreek vilket ger samma effekt som IND-15.
IND 15 är ett fenugreek extrakt.Men det går även bra att köpa dem löst som du skriver ovan.
Okej, jag har en hel oöppnad burk Bodey Science DAA kvar och snart gjort slut på första burken, ökat som fasen i styrka och volym. Skulle köpt Body Science Testobooster från början istället för rent DAA känns det som!
Lär drygt nog vänta ett bra tag innan jag kan lägga en till beställning hos er, ett bra tillägg är nog Alpha 15 då eftersom jag har en oöppnad burk BS DAA kvar som sagt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.