Deff med Evo Stack

Home Forums Kosttillskott Deff med Evo Stack

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej, vill bara börja med att jag läst alla trådar om evo stack och jw.

Jag fick hem mitt paket med evo stack precis men är för närvarande inne i en cyklisk keto deff. Jag skulle vilja fortsätta min deff i kombination med evo, tror ni det kommer funka? Om så, bör jag byta till en TKD eller gå över till en vanlig kolhydratsdeff?

Tacksam för svar.

Jag skulle övergå till en vanlig deff med kolhydrater iaf under den perioden när du tar Jw och då ta Jw 10-15min innan du tar ett kolhydrat innehållande mål.

Är ny här, men är inte JW som är en del av evostacken en aas?
    tyckte det framgick av JW tråden, och i så fall borde man väl inte få prata om den på body forumet?

Det är väl en ai med steroidliknande formel?

Here we go again..

:d

varför tycker du att man skall ta Jw 10-15 minuter innan ett kolhydrat innehållande mål?

Du har pm.

Inser att Dr Nick måste vara trött på den här diskussionen… vill inte starta allt igen typ, men vill ändå förtydliga det som jag uppfattade från den andra tråden om JW. 6-dmt (som kan skrivas på olika sätt) är olaglig i sverige… bara det att det inte kommit in någon anmälan mot produkten om jag fattat det hela rätt. kan ha helt fel…. isf ber jag om ursäkt i förskott, tänker inte trissa någon, utan har sagt mitt nu i denna tråd.
    Mvh Soccom

Hur kommer det sig att det tar 2-3 veckor innan man får någon som helst effekt? Så brukar väl inte steroider bete sig?

”fronta” dubbel dos i några dagar så kanske det funkar bättre:D sen det där andra du nämde: där är väldigt olika, de är väl olika estrar på olika preparat som är snabbverkande, långtidsverkande, osv..

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.