EAA + Kreatin, söker ett bra alternativ!

Home Forums Kosttillskott EAA + Kreatin, söker ett bra alternativ!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Jag tar för tillfället B-vitaminer, C-vitamin, Magnesium, Multivitamin/mineral, Zink samt Gainer och Kreatin. Jag tror mer på naturliga produkter, vitaminer och mineraler än allt skumt som finns idag. Nu har min gainer och mitt kreatin tagit slut. Tänkte köpa EAA istället för gainer nu när man skall smådeffa och ett bättre kreatin än Star Nutritions monohydrat. Är arbetslös och eftersom jag redan lägger ut 250kr/mån på vitaminer och mineraler av märket WNT vill jag inte lägga ut 600kr/mån till på EAA och kreatin. Eiselts EAA och kreatin produkter verkar ju bra, men månadskostnaden blir väldigt hög. Jag tränar 6 dagar i veckan så användandet av EAA och kreatin blir ju högt.

Hoppas på bra tips! Vill ju hitta ett ekonomiskt alternativ som samtidigt håller hög kvalité. :happy:

Svårt o tro att det skulle skilja så mycket på olika märken när det gäller monohydrat, men annars har du ju bodyscience produkter. Kör själv med dom och har funkat fint.

Kika på FX sortimentet.

Basset wrote:
    Jag tar för tillfället B-vitaminer, C-vitamin, Magnesium, Multivitamin/mineral, Zink samt Gainer och Kreatin. Jag tror mer på naturliga produkter, vitaminer och mineraler än allt skumt som finns idag. Nu har min gainer och mitt kreatin tagit slut. Tänkte köpa EAA istället för gainer nu när man skall smådeffa och ett bättre kreatin än Star Nutritions monohydrat. Är arbetslös och eftersom jag redan lägger ut 250kr/mån på vitaminer och mineraler av märket WNT vill jag inte lägga ut 600kr/mån till på EAA och kreatin. Eiselts EAA och kreatin produkter verkar ju bra, men månadskostnaden blir väldigt hög. Jag tränar 6 dagar i veckan så användandet av EAA och kreatin blir ju högt.

Hoppas på bra tips! Vill ju hitta ett ekonomiskt alternativ som samtidigt håller hög kvalité. :happy:

Slopa vitaminer och mineraler för 250 kr, det är svindyrt och helt onödigt. Finns mycket billigare om du letar runt.
    Body Science har goda och billiga Eaa och vanligt monohydrat kostar inte mycket heller. I alla år har dyra märken på tillskott just försökt hänvisa till deras ”höga” kvalitet fast det ofta är samma innehåll i burken.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.