eaa tillsammans med vitargo!

Home Forums Kosttillskott eaa tillsammans med vitargo!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Hejsan

Har en liten snabb fråga och det är om man kan kombinera eaa tillsammans med vitargo efter träningen, eller försämras eaa upptag till kroppen ?

Tacksam för svar.

unknown wrote:
    Hejsan

Har en liten snabb fråga och det är om man kan kombinera eaa tillsammans med vitargo efter träningen, eller försämras eaa upptag till kroppen ?

Tacksam för svar.

Ja det går utmärkt upptaget försämras inte det förbättras

okej tack så mycket för det snabba svaret :).. då kan tråden låsas!

Vad tränar du egentligen som gör att du upplever Vitargo som prisvärt? Eller får du gratis?

Eddie Vedder wrote:
    Vad tränar du egentligen som gör att du upplever Vitargo som prisvärt? Eller får du gratis?

jag kör ren stryketräning just nu ska försöka öka lite i vikt. just nu så får jag vitargo gratis annars hade jag nog inte kört med det pga priset.

Flessa wrote:
    Du kan köpa Hydra-Pro från Eiselt, det är en produkt som innehåller 40 gram Vitargo respektive 6 Gram EAA per servering.

okej ska kolla lite på det. tack för tipset.

unknown wrote:
    jag kör ren stryketräning just nu ska försöka öka lite i vikt. just nu så får jag vitargo gratis annars hade jag nog inte kört med det pga priset.

Då känns det ju förvisso sjukt onödigt men har du det hemma är det klart du ska använda det.

Känns dock ganska overkill för en så låg träningsnivå. Din fråga finns ju redan besvarad en miljard gånger men inget har hänt med människokroppen sedan dess och EAA + kolhydrat har fortfarande fördelar både idag som de andra dagarna.

Eddie Vedder wrote:
    Då känns det ju förvisso sjukt onödigt men har du det hemma är det klart du ska använda det.

Känns dock ganska overkill för en så låg träningsnivå. Din fråga finns ju redan besvarad en miljard gånger men inget har hänt med människokroppen sedan dess och EAA + kolhydrat har fortfarande fördelar både idag som de andra dagarna.

jo som sagt skulle inte ha inhandlat det för egna pengar då en påse går på 20kr. okej men då vet jag iaf att vitargo inte försämrar eaa upptag.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.