Home › Forums › Kosttillskott › eaa tillsammans med vitargo!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2009 at 20:27 #59635Anonym anvandareMember20 december, 2009 at 20:27 #348801Anonym anvandareMember
Hejsan
Har en liten snabb fråga och det är om man kan kombinera eaa tillsammans med vitargo efter träningen, eller försämras eaa upptag till kroppen ?
Tacksam för svar.
20 december, 2009 at 20:29 #348802Anonym anvandareMemberunknown wrote:HejsanHar en liten snabb fråga och det är om man kan kombinera eaa tillsammans med vitargo efter träningen, eller försämras eaa upptag till kroppen ?
Tacksam för svar.
Ja det går utmärkt upptaget försämras inte det förbättras
20 december, 2009 at 20:53 #348803Anonym anvandareMemberokej tack så mycket för det snabba svaret .. då kan tråden låsas!
20 december, 2009 at 21:22 #348804Anonym anvandareMemberVad tränar du egentligen som gör att du upplever Vitargo som prisvärt? Eller får du gratis?
20 december, 2009 at 22:26 #348805Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Vad tränar du egentligen som gör att du upplever Vitargo som prisvärt? Eller får du gratis?jag kör ren stryketräning just nu ska försöka öka lite i vikt. just nu så får jag vitargo gratis annars hade jag nog inte kört med det pga priset.
20 december, 2009 at 22:27 #348806Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Du kan köpa Hydra-Pro från Eiselt, det är en produkt som innehåller 40 gram Vitargo respektive 6 Gram EAA per servering.okej ska kolla lite på det. tack för tipset.
21 december, 2009 at 07:52 #348807Anonym anvandareMemberunknown wrote:jag kör ren stryketräning just nu ska försöka öka lite i vikt. just nu så får jag vitargo gratis annars hade jag nog inte kört med det pga priset.Då känns det ju förvisso sjukt onödigt men har du det hemma är det klart du ska använda det.
Känns dock ganska overkill för en så låg träningsnivå. Din fråga finns ju redan besvarad en miljard gånger men inget har hänt med människokroppen sedan dess och EAA + kolhydrat har fortfarande fördelar både idag som de andra dagarna.
21 december, 2009 at 13:03 #348808Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Då känns det ju förvisso sjukt onödigt men har du det hemma är det klart du ska använda det.Känns dock ganska overkill för en så låg träningsnivå. Din fråga finns ju redan besvarad en miljard gånger men inget har hänt med människokroppen sedan dess och EAA + kolhydrat har fortfarande fördelar både idag som de andra dagarna.
jo som sagt skulle inte ha inhandlat det för egna pengar då en påse går på 20kr. okej men då vet jag iaf att vitargo inte försämrar eaa upptag.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.