Esapro´s smak

Home Forums Kosttillskott Esapro´s smak

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Jag har för första gången köpt esapro med en smak som heter grape tonic. Jag kör en skopa till 2-3 dl vatten. Först och främst så är det väldigt svårupplöst och sen så smakar det groteskt. Jag börjar fundera på om det är fel på produkten eller om den ska smaka så här illa. Jag har börjat blanda ut det med Vault bara för att få bort smak.

Någon här som kan uttala sig om produkten och smaken?

Den smakar apa i början, sedan vänjer man sig och tycker att det är uppfriskande. Skönt med något som bryter mot slisket.

Skärpning, så illa är det inte.
    Det är inte gott men man vänjer sig med tiden. Ta inte så mycket vatten…jag brukar köra 1,5 dl max.
    Lite svårupplöst kan det vara. Använd shaker om du inte redan gör det och låt det stå nån minut innnan du sveper det så brukar det gå hur bra som helst.
    Förresten, tar du en hel skopa så kan du halvera den…

//Micke

Köp dig en shaker. Sedan är det bara att svepa! Då får du bara smaken en gång :)

Vad kul! En till EsaPro tråd :p .

jem wrote:
    Jag har för första gången köpt esapro med en smak som heter grape tonic. Jag kör en skopa till 2-3 dl vatten. Först och främst så är det väldigt svårupplöst och sen så smakar det groteskt. Jag börjar fundera på om det är fel på produkten eller om den ska smaka så här illa. Jag har börjat blanda ut det med Vault bara för att få bort smak.

Någon här som kan uttala sig om produkten och smaken?

Den smak du känner är smaken av aminosyrorna plus grapefrukt. Att sälja den som grapefrukt hade varit något missvisande så därför valde vi att kalla den Grape Tonic. Vi kommer snart med en citrussmak.

Brukar blanda ut drinken med en kapsyl Fun light Lemon/Lime. Funkar alldeles perfekt! Verkar bra löjligt att lägga Esa Pro i kapslar om du frågar mig. Första veckan hade jag spykänslor av skiten, men sen så funkar det att svälja ner det hur lätt som helst! Man vänjer sig.

Typ fel hobby om man vill stoppa välsmakande saker i munnen hela dagarna :D

Marcell Kezdy wrote:
    Typ fel hobby om man vill stoppa välsmakande saker i munnen hela dagarna :D

Hahaha japp.

Om man har smakat EsaPro i naturell form upskattar man grape tonic. :P

gott, 5 stjärnigt

Jay wrote:
    Den smakar apa i början, sedan vänjer man sig och tycker att det är uppfriskande. Skönt med något som bryter mot slisket.

+1

Esapro är ju istället för saft ;)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.