Essential Amino Rush

Home Forums Kosttillskott Essential Amino Rush

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Är de här värt att lägga pengarna på eller är de pengar rätt ut i sjön?
    Ifall någon testat och kan ge positiv feedback, vilken smak bör man satsa på, Juicy lemon eller Fantasy fruits.

Tackpå förhand

Den är precis som alla andra aminosyreprodukter till sammansättningen, men smaken är väldigt mycket godare. Fantasy Fruits hade jag gärna druckit till frukost, lunch och middag.

Ett av de absolut bästa tillskotten på marknaden just nu!

ZONE

J.v.K wrote:
    vad är du ute efter med produkten?

Skulle vilja ha något kosttillskott som snabbar upp min återhämtning/muskel tillväxt.

zonecapone wrote:
    Ett av de absolut bästa tillskotten på marknaden just nu!

ZONE

Låter bra :D

Kungen18 wrote:
    Skulle vilja ha något kosttillskott som snabbar upp min återhämtning/muskel tillväxt.

Precis det den gör! :)

ZONE

Kungen18 wrote:
    Är de här värt att lägga pengarna på eller är de pengar rätt ut i sjön?
    Ifall någon testat och kan ge positiv feedback, vilken smak bör man satsa på, Juicy lemon eller Fantasy fruits.

Tackpå förhand

En EAA produkt som Aminorush triggar proteinsyntesen vilket är bra för uppbyggnad och återhämtning.

Skillnaden mellan Amino rush och Erat EAA är väl ändå inte märkvärt ? det är väl MINST lika bra ?

Amino rush är mycket dyrare. å Smakar Mera apa.

Tack alla för era svar, blir till och köra på denna ett tag då (:

Fantasy Fruits borde du välja av de två. :)

Gick precis över till Body Science EAA-XX (när den är slut går jag på EAA-XXX) från Amino Rush Lemon..Herregud vilken skillnad.

Amino Rush smakar som citronbrus, och EAA-XX (watermelon) smakar tamigfan saft utan eftersmaker..Utan tvekan både godare och billigare, så denna kör jag på from nu (eller iaf deras olika smaker).

Nu drack ju jag upp amino rush ändå, för det är effekten jag var ute efter, men smakskillnaden gör att jag inte går tillbaka.

Bara ett tips. ;)

J.v.K wrote:
    samma sak här ^^ :up:
    EAA watermelon :P synd att den klumpar bara (i burken)

Va, klumpar din? :whistle:

Helt ärligt gör inte min det..Jag använder mig av en smartshake från Better Bodies (japp, även gallret inuti) och det sprider sig till en fin saftliknande vätska (även där är Body Science bättre än Amino Rush).

Såg föresten nu med en ”edit” att du skrev i burken – inte heller det är ett problem för mig..Skumt.

Men den är ju sjukt god..Skulle lätt kunna hälla upp mig en liten jävel bara för att. :emo-thumb

Ser fram emot när jag får testa EAA-XXX med smaken ”Red Orange Blast” :|

J.v.K wrote:
    samma sak här ^^ :up:
    EAA watermelon :P synd att den klumpar bara (i burken)

Har för mig att det ska vara Citrulline malat som skall orsaka klumparna.
    Inget som jag riktigt stör mig på då det skakas sönder.

Baronpanda wrote:
    Har för mig att det ska vara Citrulline malat som skall orsaka klumparna.
    Inget som jag riktigt stör mig på då det skakas sönder.

Hmm, är inte säker, men jag tror inte det är Citrullinet som orsakar det. Det finns i mitt BCAA, och det klumpar sig inte, vare sig i burken eller i flaskan..

:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.