evalution of Overkill D-Aspartic Acid dosing

Home Forums Kosttillskott evalution of Overkill D-Aspartic Acid dosing

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author

Testar du produkterna var för sig eller en rad olika testo höjare samtidigt?

Warrior wrote:
    Johannes Eshak: Nej, jag tar massa olika samtidigt. Men jag tog länge samma dos på de andra tillskotten och det enda stora skillnanden som var nu är att jag tog dubbla dosen D-aspartic ccid.

Ok, men jag skulle gärna se dina recensioner på enskilda produkter… Kan ju va så att du känner av en grej lite mer när du har annat i också…

Warrior wrote:
    Jo, det kan stämma. Någonslags synergi effekt!

Enskilda produkter… isåfall hade jag kanske behövt ha någonslags ”fasta” från allting, och så vore det bäst med ordentliga prover eller liknande.

Men jag har inte dom möjligheterna. Får ju inte betalt för det här direkt heller.

Nej det e klart…
    Dock kul att läsa dina recensioner så keep up the good work!

:up:

Johannes Eshak wrote:
    Ok, men jag skulle gärna se dina recensioner på enskilda produkter… Kan ju va så att du känner av en grej lite mer när du har annat i också…

+1

Dom kan även dölja andra saker som du annars hade känt av..

Måste säga att det förstås är roligt och intressant att läsa dina tester, men jag hade inte hoppat på en cykel av DAA som skulle motsvara an 500kg klump om man räknar ut dos / kroppsvikt i Lancets studie..

Att ta en pause från alla dina kosttillskott är nog inte en dum idé, låt kroppen rensa ut allt…

Ha de gott!

Warrior wrote:
    du menar på bara 4-5g/dag?

nej, alltså du kan lätt se om du har BRA med östrogener i kroppen ifall ditt ansikte skulle bli ovanligt svullet o i övrigt hela kroppen. Det har inte varit speciellt så på mig, däremot tänkte jag ändå införskaffa Reservatrol som verkar vara en effektiv anti-östrogen.

Det är egentligen ingen anti-östogen. I små doser är det i princip en östogen sustans men under omständigheter då t ex östradiol ligger högt (östradiol är en kraftfull östrogen som bildas av atomatiserat testosteron) kan resveratrol agera som en receptorantagonist. Sannolikt beroende på att resveratol inte påverkar den genetiska expressionen lika starkt som östradol. Funktionen påminner därmed lite om hur tamoxifen (Nolvadex) funkar.

Jag skulle tro att det är bättre att i först hand använda en aromatashämmare såsom Novedex och möjligen köra resveratrol som ett sekundärt skydd.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.