fettförbrännings piller?

Home Forums Kosttillskott fettförbrännings piller?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

tjena funderar på om alla dom dära fettförbrännar pillren på gymgrossisten fungerar, kapslar?. Är det farligt? finns det bieffekter är 16 år rekomenderas inte under 18 men det är bara för att man inte ska överdosera om jag förstår det rätt. har inge problem är helt frisk

Ät mindre och spara pengarna. Det är genom kosten du går ner i vikt.

Nykropp satte spiken i kistan. Träna hårt och ät mindre.
    Finns bra fettförbränningspiller som funkar men det är något man kan ta i slutet på en deff om man vill trigga det lite extra. Du som är under 18 skall definitivt INTE köpa något sådant.

/Matte

tackar för era inlägg

Kan inte riktigt hålla med, Gaspari Mitrophin är en riktigt bra produkt och ser framemot att även testa deras nya fett brännare ”pheanox” något..

J.v.K wrote:
    på vilket sätt är det en bra produkt? hur vet du att produkten gör att du går ner i vikt och inte att din kost gör hela jobbet?

;)

Har ingen aning om Gaspari Mitrophin, men om den som en del andra sk. fettförbrännare dämpar aptiten kan den vara väl värd pengarna.

Vet många som inte får sina dieter att fungera utan en fatburner som aptit dämpare.

Min fru är en av dem..
    Med en bra fatburner rasar hon i vikt, utan fatburner går dieten totalt åt skogen :|

Alla är vi olika men hon är totalt omotiverad utan något som dämpar aptiten.

madz wrote:
    Kan inte riktigt hålla med, Gaspari Mitrophin är en riktigt bra produkt och ser framemot att även testa deras nya fett brännare ”pheanox” något..

Phenorex :-)

Har faktiskt inte hunnit testa den själv ännu (men MyoFusion Cookies and Cream som kom hem i fredags är satans god :-D). Men de jag pratat med säger sig vara jävligt nöjda!!!

Produkten finns hos GG och MM nu, fler kommer ta in den med nästkommande beställningar.

Vänl,,,
    Tobbe

Olle Sparringsjö wrote:
    Vet många som inte får sina dieter att fungera utan en fatburner som aptit dämpare.

Min fru är en av dem..
    Med en bra fatburner rasar hon i vikt, utan fatburner går dieten totalt åt skogen :|

Alla är vi olika men hon är totalt omotiverad utan något som dämpar aptiten.

Då får hon anstränga sig mer…
    Ökad förbränning i form av fysik ansträngning löser det mesta Olle ;)
    Tänk på att han bara är 16 år.

Mathias Dahlgren wrote:
    Då får hon anstränga sig mer…
    Ökad förbränning i form av fysik ansträngning löser det mesta Olle ;)
    Tänk på att han bara är 16 år.

Men nu diskuterar jag ur min frus perspektiv.
    Hon är inte motiverad att anstränga sig mer, varken hinner eller är motiverad till mer träning.
    Eller att hålla igen på maten när hon är hungrig.
    En fatburner ändrar dock allt detta och hon rasar i vikt när hon börjar med dem..
    Så fungerar det för henne, sen att andra är mer motiverade att anstränga sig mer det får stå för dem..
    En sak vet jag dock och det är att hon är inte unik många andra fungerar på samma sätt..

Mitt svar var mer en reflektion på ThisIsTheOne inlägg…
    Inte ett råd till trådskaparen som jag för övrigt inte visste var 16år..

Jag testade stackers från [www.butik.kroppsnytt.se] och det funkade riktigt bra!, ska köra dietpro från dem nu under våren, riktigt bra priser och service hos dem! kan verkligen rekomendera ;)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.