Home › Forums › Kosttillskott › Fightline, åsikter?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 oktober, 2009 at 13:03 #60842Anonym anvandareMember13 oktober, 2009 at 13:03 #376576Anonym anvandareMember
Sökt genom forumet gällande märket Fightline och deras serie av produkter för kampsportare, men hittade inte mycket att gå på.
Är ev fel forum här, då produkterna som sagt ska vara mer inriktade mot kampsportare, men någon som testat?
Jag är mest intresserad av Fightrush, då det är bra tryck på passet som är mest intressant.
Om inte, har ni andra bra produkter i klassen Pre-workout tillskott som kan vara värt att testa? har tidigare använt en del liknande sådana i styrketräningen, men kommer lägga om fokus på kickboxningen mer och mer och känner att det är där jag vill utvecklas.
Tack för er hjälp13 oktober, 2009 at 13:12 #376577Anonym anvandareMemberDet är ett ganska nylanserad märke så inte många har testat eller vet något om märket. De breddar sortimentet så det verkligen inte är till för ”bara” kampsportare. Prova och se. Innehållet verkar vara helt ok om ettiketen stämmer med innehållet.
Mvh
13 oktober, 2009 at 13:34 #376578Anonym anvandareMemberJag tycker fightline har den absolut bästa smaken av alla tillskott jag provat.
Gillar deras protein skarpt har också börjat hälla i mig deras dietfuel. Mättar okej och smakar riktigt bra.
Inhandlade fight rush xtreme för någon dag sen. Smaken är även där på topp.
Har kört länge med rage tidigare. Effekten av fight rush xtrem tycker jag var som rage, varken sämre eller bättre har dock bara hunnit köra ett pass med den.simma lugnt
13 oktober, 2009 at 14:29 #376579Anonym anvandareMemberGott, tack för era snabba svar.
Jag har nu beställt hem lite fightrush, hoppas den hinner komma innan sparringen på onsdag. Ska bli intressant testa.13 oktober, 2009 at 17:29 #376580Anonym anvandareMemberSom det ser ut är det vanliga tillskott som lanseras direkt till kampsportare för att kunna sälja vanliga tillskott till överpris.
15 oktober, 2009 at 08:10 #376581Anonym anvandareMemberÅsikt efter första träningen med fightrush
+Smak. Riktigt bra smak faktiskt, smakar ungefär som dextrosol eller nått annat sött. mums
+ Mjölksyretålighet och snabbare återhämtning. Mycket snabbare komma igång igen efter en sparringsrond. Klarade även av 100 situps efter sparring på 1h, vilket jag aldrig gjort tidigare.
+ Magen blev inte det minsta orolig, nice!
+- Mindre buzz, inga stickningar, ingen direkt känsla av överdriven energi. Mer balanserat tryck.
– Mindre pump. Märks skillnad mot andra pre-workout drinkar där jag fått mycket bättre pump, här var det mer uthålligheten som förbättrades.
Blir ev andra gången test idag, mycket positiva första resultat ialla fall15 oktober, 2009 at 10:03 #376582Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Som det ser ut är det vanliga tillskott som lanseras direkt till kampsportare för att kunna sälja vanliga tillskott till överpris.+1
Företaget Nutrabolics försökte sig på samma linje, med fightfactor och fighters food, dock hittar du likadana/snarlika produkter på andra webshoppar som säljer tillskotten till mycket bättre priser.
15 oktober, 2009 at 14:31 #376583Anonym anvandareMemberJ, håller med att prissättningen är i det dyraste laget. Någon som har bra tips på likvärdig billigare produkt?
Jag har tidigare testat Xplode, men ska ju tydligen vara mer för att fylla på kreatin samt ge en ”explosiv” energiboost. Om det är just mjölksyretålighet mm jag är ute efter, några tips?15 oktober, 2009 at 16:08 #376584Anonym anvandareMemberFairing KCG R2 brukar vara uppskattad bland eliten inom kampsport.
Så pass uppskattad att en sändning med burkar är på väg till API Training Camp i staterna där flera UFC stjärnor tränar15 oktober, 2009 at 19:11 #376585Anonym anvandareMemberLars Fairing wrote:Fairing KCG R2 brukar vara uppskattad bland eliten inom kampsport.
Så pass uppskattad att en sändning med burkar är på väg till API Training Camp i staterna där flera UFC stjärnor tränar:up: Du gör bra grejor
16 oktober, 2009 at 11:28 #376586Anonym anvandareMemberGott, då kanske man ska testa den nästa gång. Ja, lite billigare i pris var den ju faktiskt. Tackar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.