Home › Forums › Kosttillskott › Förvirrad av allt tillskott
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2009 at 16:50 #61280Anonym anvandareMember29 september, 2009 at 16:50 #391264Anonym anvandareMember
Tjenare alla kunniga skulle behöva lite hjälp med ett par frågor. Jag styrketränar 5 gånger i veckan och äter bra med mat. Men till frågorna nu. Om jag köper tex en Prestationshöjande tillskott och en viktökning. Behöver jag ta vitaminer och gainer på sidan om det ? Eller har dom två första redan allt man behöver ?. Det är dom jag kommer på så länge, Ta hand om er och tack för att ni hjälper till :emo-thumb
29 september, 2009 at 17:01 #391265Anonym anvandareMemberDrömmarn wrote:Tjenare alla kunniga skulle behöva lite hjälp med ett par frågor. Jag styrketränar 5 gånger i veckan och äter bra med mat. Men till frågorna nu. Om jag köper tex en Prestationshöjande tillskott och en viktökning. Behöver jag ta vitaminer och gainer på sidan om det ? Eller har dom två första redan allt man behöver ?. Det är dom jag kommer på så länge, Ta hand om er och tack för att ni hjälper till :emo-thumbDet verkar som du redan hittat produkter som tänkt börja med..
Ta dem först och utvärdera lite innan du köper mer.
Såg inte att du nämde kreatin, det är väl dock ett bastillskott som är att rekommendera.
29 september, 2009 at 18:44 #391266Anonym anvandareMemberja då klart man kollat runt lite, Blev sugen på NO-Xplode efter man läst lite här på sidan. , Så om ja tex kirrar den behöver jag något annat ? Som tex vitaminer, Gainer eller något liknande . Om så är fallet kan ni vara snälla o länka någon bra .
29 september, 2009 at 22:37 #391267Anonym anvandareMemberWillie Garvin wrote:Jag skulle rekommendera VIP-X istället för NO-Xpode. Den nya smaken var inte alls dum och mycket prisvärd. Speciellt om du köper den MM-sport säljer ut pga lite klumpar.+1
Vip-X ett av de bästa prestationshöjande som finns.:up:
30 september, 2009 at 20:35 #391268Anonym anvandareMemberhehe okej , Vilken gainer och muskelökning skulle ni rekommendera ? , Kan vara bra att veta sånt.
30 september, 2009 at 23:14 #391269Anonym anvandareMemberDrömmarn wrote:hehe okej , Vilken gainer och muskelökning skulle ni rekommendera ? , Kan vara bra att veta sånt.vilken gainer som helst.
Gå efter smak o pris, det är tipset, Body Science har väldigt prisvärd serie och mycket goda smaker.
1 oktober, 2009 at 14:18 #391270Anonym anvandareMembervilken är det bästa presstationhöjdare kosttilskotten, som är på gränsen till olaglig och självklart tillgänligt i sverige?
2 oktober, 2009 at 13:30 #391271Anonym anvandareMembermakå wrote:vilken är det bästa presstationhöjdare kosttilskotten, som är på gränsen till olaglig och självklart tillgänligt i sverige?detta måste vara dagens :up:
2 oktober, 2009 at 14:07 #391272Anonym anvandareMemberblomrog wrote:detta måste vara dagens :up:vrf?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.