fråga om Mass Muscle Pro(gainer)?

Home Forums Kosttillskott fråga om Mass Muscle Pro(gainer)?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

tänkte fråga om det är nån som har testat Mass Muscle Pro(gainer)?:)
    skulle vilja veta om den är bra?:emo-thumb

Flessa wrote:
    Samma skit som alla gainer bara att de har olika namn och kanske en viss varierande mängd kolhydrat repaktive protein. Om den är ”bra” går ju inte att säga, beror ju på hur din vardagliga kost/träning etc ser ut.

alright ville bara fråga så jag vet:D

Skillnaden kan ligga i smak, blandbarhet och pris.

Proteinhalten är det enda andra man behöver bekymra sig om, vissa ligger på 13% protein och vissa upp mot 40%
    Proteinet är det som är värt pengar, kolhydrater är ju nästan gratis

Använder mig själv av denna dagligen och har blivit rejält förtjust i smaken choklad/mint :D . Nästan svårt o sluta dricka :P

Vincent Qvarfordt wrote:
    Skillnaden kan ligga i smak, blandbarhet och pris.

Proteinhalten är det enda andra man behöver bekymra sig om, vissa ligger på 13% protein och vissa upp mot 40%
    Proteinet är det som är värt pengar, kolhydrater är ju nästan gratis

jaa det stämmer faktist, jag tror det var nåt på 26-30% protein i det:) och det är ju inte så dåligt tycker jag:emo-thumb

Rasmus Carlsson wrote:
    Använder mig själv av denna dagligen och har blivit rejält förtjust i smaken choklad/mint :D . Nästan svårt o sluta dricka :P

hehe jaa det kan jag förstå:p tänkte prova vanilj tror jag:) har väldigt ofta kört på jordgubb eller hallon:P

Flessa wrote:
    köp ett protein och ett kolhydratspulver och blanda själv. Då får du en mycket mera prisvärd produkt, plus att du kan reglera efter hur mycket du behöver, exdempelvis så ”behövs” det mer kolhydrater i drinken efter ett långdistanslöppass, än efter lite bicepssvingande nere i gymet.

okej:) tack för alla svar ni ger mig:p det behövs.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.