Full blown extreme + kre-alkalyn + monohydrat?

Home Forums Kosttillskott Full blown extreme + kre-alkalyn + monohydrat?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Tjena

beställde full blown extreme + kre alkalyn, o sen innan hade jag 500g monohydrat kreatin pulver.

Är det bra att ta kre alkalyn och full blown innan träning, sen monohydrat till maten efteråt? Eller ska man bara ta 1 av sorternas kreatin? Isåfall vilken rekommenderas o varför? Kan jag använda allt samtidigt? Skillnad? Förvirrad.

Tack!

riddaren wrote:
    Tjena

beställde full blown extreme + kre alkalyn, o sen innan hade jag 500g monohydrat kreatin pulver.

Är det bra att ta kre alkalyn och full blown innan träning, sen monohydrat till maten efteråt? Eller ska man bara ta 1 av sorternas kreatin? Isåfall vilken rekommenderas o varför? Kan jag använda allt samtidigt? Skillnad? Förvirrad.

Tack!

Ta kre-alkalynen innan träningen med fullblown. Efter träningen kan du ta monot. Träningsfria dagar tar du monohydrat.

Lycka till
    Peter Singer

Snart dags för pass, så bumpar tråden. Vill få ett svar, säkert möjligt att det ena kan motverka det andra eller dyl. Tips uppskattas.

Hahah vad är oddsen :D Inget svar på 6.5 timmar så skriver vi i samma sekund. Tack för svaret, får väl bli så tillsvidare då. Men funderar över vad funktionen av kre alkalyn är om jag ändå tar det andra med, dubbel effekt eller vad?

riddaren wrote:
    Tjena

Tack!

Om man orkar tycker jag följande är ett optimalt upplägg.

2Kre-alkalyn 60-90min före träningen.
    Fullblown 30-45min före träningen.
    En servering kreatinmonohydrat efter träningen.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.