Funkar Black Hole?

Home Forums Kosttillskott Funkar Black Hole?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Hej, har någon användt Controlled Labs Black Hole från MMsports? Fungerar den?

Sicke wrote:
    Hej, har någon användt Controlled Labs Black Hole från MMsports? Fungerar den?

Jag har inte hunnti utvärdera blackhole..

Men rent generellt så är Controlledlabs produkter smart gjorda och av bra kvalite, förmodligen har de gjort även en bra produkt när det kommer till Blackhole.

Olle är det en helt ny produkt? för att jag kan nästan inte hitta någon fakta om det på nätet:S

Black Hole har funnits ute på marknaden i minst 3 år. Tror inte du hittar så mkt info från de svenska forumen dock utan du får kolla på de amerikanska där står det en del.

Edit: Har du svårt med aptiten?

Edit: Har du svårt med aptiten?[/QUOTE]

Väldigt, har ingen aptit på morgonen och jag kan klara mig en heldag utan att bli hungrig om jag äter en ordentlig lunch

skulle du ta lite större dos av tillväxthormonen så skulle det kunna hända grejer, både bra å dåliga :emo-thumbup:

otursmannen wrote:
    skulle du ta lite större dos av tillväxthormonen så skulle det kunna hända grejer, både bra å dåliga :emo-thumbup:

Tänker inte leka med min vanliga dos för att det finns mer negativa effekter än positiva. Men idén var bra:)

Sicke wrote:
    Olle är det en helt ny produkt? för att jag kan nästan inte hitta någon fakta om det på nätet:S

Det är en ny produkt i sverige men inte i USA.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.