Home › Forums › Kosttillskott › Grenade Fatburner
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 augusti, 2011 at 20:51 #343845Anonym anvandareMember
Är det någon som hunnit testa Grenade Fatburner ?
Kan någon rekommendera något ännu bättre annars??:p11 augusti, 2011 at 20:51 #58914Anonym anvandareMember11 augusti, 2011 at 21:02 #343846Anonym anvandareMemberTöntig förpackning och dyr produkt som säkert lockar till sig massa tonårsgrabbar.
Grönt te 1000 mg
Pomerans skal 840 mg
Koffein 450 mg
Kajenn peppar 400 mg
Fenylalanin 50 mg
Grönt kaffe extrakt 20 mgSamma verksamma ingredienser som de flesta fatburners, kommer kanske ge en mycket liten marginell skillnad för förbränningen.
Om jag ska rekommendera något jag tycker är bra så skulle det väll vara fatburner non stim med 7-keto (kortisolsänkande) tycker den kan vara bra för återhämtning när man tränar hårt på underskott, och jag gillar inte produkter som stressar kroppen för mycket varje dag (vilket inte är bra på en hård diet). Sen vanligt hederligt koffein innan träning.
Smart kosthållning är självfallet det som gäller först och främst.
11 augusti, 2011 at 21:11 #343847Anonym anvandareMemberGober wrote:Töntig förpackning och dyr produkt som säkert lockar till sig massa tonårsgrabbar.Grönt te 1000 mg
Pomerans skal 840 mg
Koffein 450 mg
Kajenn peppar 400 mg
Fenylalanin 50 mg
Grönt kaffe extrakt 20 mgSamma verksamma ingredienser som de flesta fatburners, kommer kanske ge en mycket liten marginell skillnad för förbränningen.
Om jag ska rekommendera något jag tycker är bra så skulle det väll vara fatburner non stim med 7-keto (kortisolsänkande) tycker den kan vara bra för återhämtning när man tränar hårt på underskott, och jag gillar inte produkter som stressar kroppen för mycket varje dag (vilket inte är bra på en hård diet). Sen vanligt hederligt koffein innan träning.
Smart kosthållning är självfallet det som gäller först och främst.
Ok…Har hört gott om den men ja, folk kanske bara snackar. Meningen är väl att jag ska ta den någon vecka och sedan låta bli lika länge. Iofs är Celsius min ”riddare” när jag är seg men skulle vilja testa något annat. Har testar SAN T3, suger måste jag säga:(
11 augusti, 2011 at 21:37 #343848Anonym anvandareMembernatasha83 wrote:Ok…Har hört gott om den men ja, folk kanske bara snackar. Meningen är väl att jag ska ta den någon vecka och sedan låta bli lika länge. Iofs är Celsius min ”riddare” när jag är seg men skulle vilja testa något annat. Har testar SAN T3, suger måste jag säga:(Celsius är egentligen bara en otroligt dyr energidryck : ) kan lika gärna ta 200mg koffein och en pepsi max. Men visst dom är ju goda.
Man hör ofta mycket det betyder inte att det är sant. Men den har som sagt inga revolutionerande ingredienser och är dyr. Men vill du testa så gör det. Ger väll mycket energi då den har 450mg koffein.
11 augusti, 2011 at 22:20 #343849Anonym anvandareMemberGober wrote:Celsius är egentligen bara en otroligt dyr energidryck : ) kan lika gärna ta 200mg koffein och en pepsi max. Men visst dom är ju goda.Man hör ofta mycket det betyder inte att det är sant. Men den har som sagt inga revolutionerande ingredienser och är dyr. Men vill du testa så gör det. Ger väll mycket energi då den har 450mg koffein.
Mm, kaffe biter inte på mig längre. Har nog druckit det för länge och lightläsk mår jag bara dåligt av så får testa någon p.höjare.
Testar man inte får man aldrig veta då man reagerar så himla olika på tillskotten. Men ska nog fundera lite till vilken jag ska testa, får undersöka några olika. Vad kostar den du rekommendera? Kommer ju börja min diet nästa vecka…kanske värd att testa då med tanke på det du skrev ovan.
12 augusti, 2011 at 08:12 #343850Anonym anvandareMembernatasha83 wrote:Mm, kaffe biter inte på mig längre. Har nog druckit det för länge och lightläsk mår jag bara dåligt av så får testa någon p.höjare.Testar man inte får man aldrig veta då man reagerar så himla olika på tillskotten. Men ska nog fundera lite till vilken jag ska testa, får undersöka några olika. Vad kostar den du rekommendera? Kommer ju börja min diet nästa vecka…kanske värd att testa då med tanke på det du skrev ovan.
Men du bränner säkert mer om du springer 5 minuter varje dag
12 augusti, 2011 at 15:30 #343851Anonym anvandareMembernatasha83 wrote:Mm, kaffe biter inte på mig längre. Har nog druckit det för länge och lightläsk mår jag bara dåligt av så får testa någon p.höjare.Testar man inte får man aldrig veta då man reagerar så himla olika på tillskotten. Men ska nog fundera lite till vilken jag ska testa, får undersöka några olika. Vad kostar den du rekommendera? Kommer ju börja min diet nästa vecka…kanske värd att testa då med tanke på det du skrev ovan.
Menade inte kaffe utan koffeintabs som ger mycket mer koffein än en kopp kaffe.
Vad den andra produkten kostar får du själv googla, det är inte tillåtet att ange priser : )
13 augusti, 2011 at 01:39 #343852Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:Men du bränner säkert mer om du springer 5 minuter varje dagSpringer nog mer än så varje dag :emo-thumb Åter till topic!
13 augusti, 2011 at 01:39 #343853Anonym anvandareMemberGober wrote:Menade inte kaffe utan koffeintabs som ger mycket mer koffein än en kopp kaffe.Vad den andra produkten kostar får du själv googla, det är inte tillåtet att ange priser : )
Aah, oki då….
13 augusti, 2011 at 02:05 #343854Anonym anvandareMemberSom mathias skriver, du får lika mycket utav att springa 5 minuter extra per dag. Vissa går genom forumen och verkar som rena rama reklampelarna för olika tillskott… Det som fungerar är bra kosthållning (dvs disciplin både vad gäller träning och kost!) de flesta klara dock inte detta. De preparat som verkligen fungerar är olagliga och inget man ska ge sig in på. Att lägga pengar på en massa konstiga tillskott till höger och vänster resulterar oftast i en tom plånbok och inte direkt några resultat. Ska man änvända sig att tillskott på en diet tycker jag man ska göra det mot slutet när det verkligen är tungt och segt. Sen ska man aldrig bortse från placeboeffekten vilket fungerar för väldigt många.
Många av dessa fatburners upplevs ofta ha effekt (vad jag upplevt det som) på grund av 2 saker. De är 1: uppiggaande (vilket är positivt i vissa lägen) 2 att de är vätskedrivande, vilket gör att man ser bättre ut i spegeln i perioder.
Se istället till att strukturera din diet på ett bra sätt, så du klarar den både fysiskt (inte för stort underskott, och klarar av att både träna och leva ett liv) och 2: den dagen/dagar du väl fuskar (detta garanterar jag nästan att du kommer göra någon gång) inser att det inte spelar så stor roll i det hela, utan att du återgår till dieten igen och håller den en längre tid. Det är just egagemanget och hängivenheten till dieten som kommer avgöra om den är lyckosam eller ej, inget tillskott eller mirakelmetod. Läs deffguiden här som finns på detta forum, det är en bra början.Lycka till!
13 augusti, 2011 at 03:58 #343855Anonym anvandareMembersoccom83 wrote:Som mathias skriver, du får lika mycket utav att springa 5 minuter extra per dag. Vissa går genom forumen och verkar som rena rama reklampelarna för olika tillskott… Det som fungerar är bra kosthållning (dvs disciplin både vad gäller träning och kost!) de flesta klara dock inte detta. De preparat som verkligen fungerar är olagliga och inget man ska ge sig in på. Att lägga pengar på en massa konstiga tillskott till höger och vänster resulterar oftast i en tom plånbok och inte direkt några resultat. Ska man änvända sig att tillskott på en diet tycker jag man ska göra det mot slutet när det verkligen är tungt och segt. Sen ska man aldrig bortse från placeboeffekten vilket fungerar för väldigt många.
Många av dessa fatburners upplevs ofta ha effekt (vad jag upplevt det som) på grund av 2 saker. De är 1: uppiggaande (vilket är positivt i vissa lägen) 2 att de är vätskedrivande, vilket gör att man ser bättre ut i spegeln i perioder.
Se istället till att strukturera din diet på ett bra sätt, så du klarar den både fysiskt (inte för stort underskott, och klarar av att både träna och leva ett liv) och 2: den dagen/dagar du väl fuskar (detta garanterar jag nästan att du kommer göra någon gång) inser att det inte spelar så stor roll i det hela, utan att du återgår till dieten igen och håller den en längre tid. Det är just egagemanget och hängivenheten till dieten som kommer avgöra om den är lyckosam eller ej, inget tillskott eller mirakelmetod. Läs deffguiden här som finns på detta forum, det är en bra början.Lycka till!
Tack för rådet, men åter till Topic. De var ju egentligen inte det här jag frågade om utan om någon testat Grenade och vad de tyckte…:emo-thumb
15 augusti, 2011 at 13:58 #343856Anonym anvandareMemberGrönt te-extrakt ska man tydligen ta det lungt med, säg max runt 600mg 3x per dag.
15 augusti, 2011 at 14:45 #343857Anonym anvandareMemberJohan Otterström wrote:Grönt te-extrakt ska man tydligen ta det lungt med, säg max runt 600mg 3x per dag.:emo-thumb ok då vet jag det. Vet du vad biverkningarna är? har lite misstnkar men vill bara få de bekräftade…
15 augusti, 2011 at 14:58 #343858Anonym anvandareMemberOxy Elite Pro
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.