Gymgrossisten (Porblem Någon mer?)

Home Forums Kosttillskott Gymgrossisten (Porblem Någon mer?)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 87 total)
  • Author

Beställt av gg en gång å aldrig igen saknade handskar å shake, men inte enligt din själva. Citerar komentaren jag fick ”du är säkert bara ute efter gratis varor” tack för den. Håller mig till malmen istället, mycket bättre å faaan så trevlig prick :)

Det verkar som många har haft probs med GG. Själv är jag en trogen kund sedan många
    år och har bara haft en felleverans.

GG e lite som en gammal fin filmreplik ”det är mest tröjor och dekaler”. MM e det enda som duger.

ARN, du får säkert rätt och G-grossen vill nog inte stå med på svarta listan.

Mina sista tre beställningar från gymgrossisten har det varit problem med.
    Första beställningen fick jag 90 st omega 3 istället för 300 som jag beställt.
    Den andra beställningen skickade dom fel smak på proteinet, och den tredje beställningen missade dom att skicka kreatinet…

För min del blir det inga fler beställningar från gymgrossisten då jag inte är nöjd med deras service. Men dom kanske inte bryr sig i att tappa en kund som ”bara” handlat för 13 000:- där…

Har hänt mig förut, därför handlar jag aldrig mer på gymgrossisten.. + att deras support är riktigt usel, lite överpris på grejerna i butiken och tar oftast ett tag innan man får det..

Mycket tråkigt att läsa

Jag har erfarenhet av att packningen inte fungerat. En gång beställde jag gainer pro. Sen när jag fick paketet så var det en whey 80 där istället. Ringde och klaga och fick skicka tillbaka paketet och fylla i lappen att det var fel vara och skrev klart och tydligt att jag skulle ha en gainer pro och inte whey 80. När sedan nästa paket kom igen.. kunde jag inte tro mina ögon… Vad ligger där.. om inte en whey 80 igen… säkert samma påse. Blev trött skicka tillbaka igen och ringde och klaga. Fick dock lite rabatt men det var inte mycket. För säkerhets skull så åkte jag tur och retur 14 mil och köpte gainer i affär. När sedan paketet kom för tredje gången var det rätt. Men det tog ju nästan tre veckor att få den produkt jag ville ha.

Har i och för sig bara haft problem en gång men kråglar det så verkar det krångla rejält

Efter de senaste dagarnas ståhej kring tävlingen känns det inte som att GG dragit lärdom av tidigare missar kring att bygga goodwill, tvärtom.

Magnus Larsson wrote:
    Efter de senaste dagarnas ståhej kring tävlingen känns det inte som att GG dragit lärdom av tidigare missar kring att bygga goodwill, tvärtom.

haha, nej herregud. Tycka vad man vill om flashback och deras ursprungliga syfte, men GG har ju gjort bort sig om och om igen angående detta. I ett stort företag kan misstag ske då det är många bakom rodret, men man tycker ju att de huvudansvariga borde styra upp, och göra rätt för sig.

gober wrote:
    haha, nej herregud. Tycka vad man vill om flashback och deras ursprungliga syfte, men gg har ju gjort bort sig om och om igen angående detta. I ett stort företag kan misstag ske då det är många bakom rodret, men man tycker ju att de huvudansvariga borde styra upp, och göra rätt för sig.

Kan inte annat än hålla med på den!

yes, beställde 4kg whey-80 tog 3 veckor och allt var i lager under den tiden, ringde dem och hon kunde inte förklara vf beställningen inte skickats, hon trodde någon slarvat bort den på packnings avdel. så det tog alltså 4v. för mig att på 4 kg protein.

Beställer numerna på MM, också för att jag är sponsrad med tröjor och dyl produkter (A har faktist aldrig haft problem med MM :)

Gober wrote:
    haha, nej herregud. Tycka vad man vill om flashback och deras ursprungliga syfte, men GG har ju gjort bort sig om och om igen angående detta. I ett stort företag kan misstag ske då det är många bakom rodret, men man tycker ju att de huvudansvariga borde styra upp, och göra rätt för sig.

visst sker det misstag, dock kan ju inte jag personligen fatta hur man kan kryssa av grejer man inte packat ner, jag menar jag har min låda och går till en hylla och hämtar 4kg protein ex, kryssar för det och går till nästa produkt och kryssar av den när jag lagt ner den :P

Men vafan… jag har beställt massor därifrån. Ska hämta det i sverige kommande helg. Fyfan om något saknas….

Jag tror tom jag kommer sluta handla där pga denna tråd.
    Vilket jävla sätt!

hehe detta var för flera år sen men fick ett par gasp-byxor och ett gasp-linne med i min beställning.. tror inte det var meningen men nöjd blev jag iaf :D

Fick fel order 1 gång för ca 4 år sen. Ska inte ljuga å säga en massa. Fick kompenserat med grejer för lika mycket som hela ordern.

Samma sak med MM, fick fel på en order 2008. Fick kompenserat med en hel del…

Så gör även vi på sportkost att man kompenserar med nåt.
    Så detta låter väldigt skumt…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.