Home › Forums › Kosttillskott › Hjälp en redan kunnig person i djungeln och optimering !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2011 at 21:19 #403035Anonym anvandareMemberotursmannen wrote:Ren å eventuell skär dumhet, DAA är ju en utvecklad aminosyra som ökar testot ?
Eftersom du redan har bra med testo i din ålder är det inte säkert att det ger effekt. Men om det ger effekt kan det ge bieffekter, det är faktiskt ganska så kraftfull för att vara en ”naturlig” produkt. Och det är inget skitsnack, det finns gott om rapporter från folk som känt av mestadels positiv effekt, men även en del mindre bieffekter som acne. Så det är kanske lite onödigt att chansa. Men vill du testa så kör på, det är en billig produkt.
18 februari, 2011 at 21:26 #403036Anonym anvandareMemberFlessa wrote:EAA-XX är ett säkert skott enligt mig och den produkten tycker jag att du ska satsa på.Känner du så med maltot kontra pastan så är det ju inga fel i det.
”värt?”. Tycker det räcker gott och väl med det du tagit upp nu. Kanske skulle vara kul att prova på någon PWO med om du eventuellt vill ha något annat. Någon variant utav VIP-X eller Jacked XX tycker jag ´du kan kolla närmare på i såfall. Vill du inte ha stim med i bilden så kör på Massbuilder, kanske tilll och med Massbuilder BCAA då du ända funderar på BCAA/EAA. Då slår du ju två flugor i en smäll så att säga. :up:
Hehe, Vad anses om GAKICK ? , Tack för svar
Eddie Vedder wrote:Är det inte pinsamt att göra reklam på det sättet du gör? Direkt löjligt att läsa hur du gör reklam för MMSports produkter i varenda tråd. Hoppas ingen tar dig på allvar.Jag tänker inte blanda mig i erat babbel eftersom det får stå mellan er .
Min fråga till Dig är humapro anser att vanligt vassleprotein är ”värdelöst” genom påståendet att det är ko protein och inte humant protein som vi människor kräver.Ren och skär lögn ? , kontra lite sanning ?
Gober wrote:Eftersom du redan har bra med testo i din ålder är det inte säkert att det ger effekt. Men om det ger effekt kan det ge bieffekter, det är faktiskt ganska så kraftfull för att vara en ”naturlig” produkt. Och det är inget skitsnack, det finns gott om rapporter från folk som känt av mestadels positiv effekt, men även en del mindre bieffekter som acne. Så det är kanske lite onödigt att chansa. Men vill du testa så kör på, det är en billig produkt.Tack viktigt å veta När jag är runt 25 kan jag fundera ,e det samma sak med 7keto ?
18 februari, 2011 at 21:29 #403037Anonym anvandareMemberotursmannen wrote:Min fråga till Dig är humapro anser att vanligt vassleprotein är ”värdelöst” genom påståendet att det är ko protein och inte humant protein som vi människor kräver.Det är naturligtvis fel. Komjölksprotein är toppenkvalité, menar de att vi enbart kan leva som kannibaler?
18 februari, 2011 at 21:30 #403038Anonym anvandareMember7-keto är kortisolsänkande, vilket kan vara bra för återhämtning, men när det gäller höjning av testo är det nog väldigt marginellt och inget du kommer märka av, tror man måste upp i väldigt stora och dyra doser då.
19 februari, 2011 at 10:49 #403039Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Det är naturligtvis fel. Komjölksprotein är toppenkvalité, menar de att vi enbart kan leva som kannibaler?Hehe, får man som företag skriva något så ”fel” ?
Gober wrote:7-keto är kortisolsänkande, vilket kan vara bra för återhämtning, men när det gäller höjning av testo är det nog väldigt marginellt och inget du kommer märka av, tror man måste upp i väldigt stora och dyra doser då.Okej!
19 februari, 2011 at 10:55 #403040Anonym anvandareMemberotursmannen wrote:Hehe, får man som företag skriva något så ”fel” ?Ja man får skriva en hel del konstigheter. Hälsopåståenden är hårdare reglerat, särskilt i livsmedel.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.