Home › Forums › Kosttillskott › HMB olagligt? Brutal FX, har du provat?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 november, 2011 at 19:23 #51497
Anonym anvandare
Member6 november, 2011 at 19:23 #124640Anonym anvandare
MemberHej jag har två frågor,
1. en bekant sa att HMB kan vara olagligt. Jag hittar inget på nätet om detta skulle stämma och isåfall varför?2. Jag har börjat med Brutal FX är detta bra eller dåligt?
6 november, 2011 at 19:30 #124641Anonym anvandare
Memberhitman wrote:Hej jag har två frågor,
1. en bekant sa att HMB kan vara olagligt. Jag hittar inget på nätet om detta skulle stämma och isåfall varför?2. Jag har börjat med Brutal FX är detta bra eller dåligt?
1. Inte olagligt
2. Du avgör om det är bra eller dåligt. En pwo som är relativt billig jämfört med andra liknande produkter.6 november, 2011 at 19:30 #124642Anonym anvandare
Memberfråga nummer 2 är det lätt ”LOL” på!
6 november, 2011 at 19:44 #124643Anonym anvandare
Membermysglenn wrote:fråga nummer 2 är det lätt ”LOL” på!moget svar. du kan i alla fall försöka styrka ditt påstående med en länk till något som faktiskt är relevant att läsa?
6 november, 2011 at 19:53 #124644Anonym anvandare
Memberhitman wrote:moget svar. du kan i alla fall försöka styrka ditt påstående med en länk till något som faktiskt är relevant att läsa?Jag gör inget påstående, jag ”LOL”ar åt din fråga…
jämför innehållet på brutal FX med alla andra PWO’s så ser du nog att det är ”samma skit”..
läs alla miljoner trådar om PWO på detta forum och koluzeum så ser du att det är en del som rekommenderar brutal FX
6 november, 2011 at 19:56 #124645Anonym anvandare
Member1: Nej det är inte olagligt. Fråga han vart han läst det? Sånt där bör man alltid gå till grunden med och krossa myten i sitt startskede.
2: Svårt att svara på som du säkert förstår. Jag har kört några burkar och gillat den. Den är prisvärd men det finns bättre produkter enligt mig. Men testa du, den innehåller ju inga kolhydrater vilket jag ser som positivt.
6 november, 2011 at 20:15 #124646Anonym anvandare
Membermysglenn wrote:Jag gör inget påstående, jag ”LOL”ar åt din fråga…jämför innehållet på brutal FX med alla andra PWO’s så ser du nog att det är ”samma skit”..
läs alla miljoner trådar om PWO på detta forum och koluzeum så ser du att det är en del som rekommenderar brutal FX
ok , men varför skrev du inte detta direkt bara? det var ett riktigt svar ialf. tack nu
6 november, 2011 at 22:29 #124647Anonym anvandare
MemberDet var väl snack om att HMB skulle förbjudas för väldigt många år sedan, vi pratar tio år sedan. Budo och fitness sålde det lite sådär under disk för att det ”snart skulle förbjudas”
Detta var som sagt längesedan.
23 november, 2011 at 01:36 #124648Anonym anvandare
Memberhitman wrote:Hej jag har två frågor,
Frågan du bör ställa dig är:
Är det Kemi eller Bodybuilding, jag skall syssla med?
Bägge delarna behöver inte en amatör syssla med, det vet jag av egen erfarenhet.
Gå in på Wikipedia och sök på HMB, så får du veta mer och kan kanske dra dina egna slutsatser om hur hälsosamt det kan vara!
26 november, 2011 at 09:55 #124649Anonym anvandare
MemberDu borde inte befatta dig med något av tillskotten skulle jag tro, eftersom du inte har en blekaste om vad de är för något.
27 november, 2011 at 08:07 #124650Anonym anvandare
MemberYTS wrote:Frågan du bör ställa dig är:Är det Kemi eller Bodybuilding, jag skall syssla med?
Bägge delarna behöver inte en amatör syssla med, det vet jag av egen erfarenhet.
Gå in på Wikipedia och sök på HMB, så får du veta mer och kan kanske dra dina egna slutsatser om hur hälsosamt det kan vara!
varför ska en amatör inte syssla med bodybuilding ?
vad jag fattat så är det väl vad en del här håller på med el hur ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.