m-stack under deff?

Home Forums Kosttillskott m-stack under deff?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Funderar på att köra denna produkt under deff, undrar om det är någon som gjort testat detta eller har någon åsikt om det?
    Min filosofi till valet av produkt är att jag vill behålla så mycket av styrkan så möjligt för att stressa den till max, jag tränar lika tungt nu som resten av året, följer max-ot programmet (lyssmar dock på kroppen när den säger till).
    tacksam för eventuella svar.

soccom83 wrote:
    Funderar på att köra denna produkt under deff, undrar om det är någon som gjort testat detta eller har någon åsikt om det?
    Min filosofi till valet av produkt är att jag vill behålla så mycket av styrkan så möjligt för att stressa den till max, jag tränar lika tungt nu som resten av året, följer max-ot programmet (lyssmar dock på kroppen när den säger till).
    tacksam för eventuella svar.

Det går att använda M-stak. BCAAn, fettförbränningspillret och adaptogenerna i produkten är underbara för att hålla energin, välbefinnande och humör uppe. Dock ger M-stak ökad hunger, vilket gör att du kommer ha svårt att hålla deffen….
    Animal Cuts är mycket bättre för dej vid deff, och innehåller väldigt synergiska ämnen. :up:

Jag körde både M-stak och cuts under min senaste deff och det funkade kalas. Ökad hunger av M-stak har jag märkt nu när jag äter ordentligt med mat igen :)

loverius wrote:
    Det går att använda M-stak. BCAAn, fettförbränningspillret och adaptogenerna i produkten är underbara för att hålla energin, välbefinnande och humör uppe. Dock ger M-stak ökad hunger, vilket gör att du kommer ha svårt att hålla deffen….
    Animal Cuts är mycket bättre för dej vid deff, och innehåller väldigt synergiska ämnen. :up:

Som loverius säger så är nog Cuts bättre för dig vid deff. Körde själv den under min senaste diet. Fungerade kanon med en diet som kördes på high protein o fat!

Tack för svaren! har kikat lite på animal cuts nu, har svårt beslut framför mig, jag har konstant tappat i fett sedans i februari (anpassade min kost då ligger på ca 2000 nu =) ca 500 under vad jag ska ligga på) dock har jag hela tiden öka i styrka men inte tappat vikt. skulle dock verkligen vilja bli av med det som sitter kring midjan nu. funderar på att köra igång cardio på allvar ( ja jag vet.. borde ju kanske gjort det tidigare.. kör igen alls i dagsläget) och jag tänkte att mstacken kanske skulle hjälpa mig att fortsätta med att göra styrkeökningar, lr bibehålla det jag har, i förhållande till cuts som verkar anpassad för att tappa vikt, men kanske inte så muskeluppbyggande?

Det är otroligt svårt att bygga muskler vid viktnedgång/kaloriunderskott!

animal Cuts är till för att öka förbränningen, fysisk/mental prestation, välbefinnandet…det gör den kanonbra. En av de bästa deff produkterna.

Håller helt med föregående talare.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.