- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Mass fx
Tjena alla där.
Har kört med Mass FX förut innan dom la till något nytt i den eller vad det nu var. Beställde den nu i veckan igen och smakade igår kväll. Blev med att jag vaknade kl halv 4 på morgonen, skit ont i magen och spyr 10 minuter senare typ.
Druckit den idag efter träning tänkte att det kanske var något konstigt jag åt igår men nej. Fick ont i magen och spydde idag också.
Någon som haft samma problem ?
Någon som vet om det finns något ämne i mass fx som kanske skulle kunna göra magen orolig eller hur jag ska säga, färgämne eller något.
Mvh
Yes! Har också skickat ett meddelande om detta till dom så ska se vad jag får för svar tänkte ju bara kolla här också om någon kanske haft samma problem som jag.
Konstigt. Det är ju bara malto + vassle tillsammans med arom, aspartam, lecitin och kakao eller rödbetspulver.
Ska bli spännande och se vad det kan vara. Du får vänta några dagar och testa igen tycker jag. Du har kört samma smak i tidigare version utan problem?
Ja, jag körde den gammla versionen utan problem. vågar dock inte testa den igen för den känslan jag får är inte skön, och kan inte sova på kvällarna, igår så va jag helt varm svettades och allting när jag försökte sova.
Så får se vad dom svarar på gymvaruhuset om detta.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY