Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #411702

    Ytterligare 3 dagar har gått…

    Dag 8-10: Vikt = 89.6-90,3kg (+0,8-+1,5), fett % = – (dag 1 = 13)
    Ingen träning dessa dagar förutom skridskoåkning och skottning av en hel hockeyplan.
    Förutom det har det bara varit massa julmat, julöl och en del vin.
    Kände mig spänd och go i kroppen på julafton sen har det avtagit lite under de 2 sista dagarna. Har känt att alkoholen (den lilla mängd jag druckit) påverkar mig ganska mycket. Potensen har avtagit och jag har känt mig trött och håglös på kvällarna. Så ni som vill ha bra resultat på gymmet…
    – Skippa alkoholen!!! Ganska uppenbart att det påverkar negativt!

    more to come…

    #411703

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 11: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Ganska trist dag med 35 mils bilkörning hem från Julen i Karlstad som tog nästan 5 timmar.
    Matt och trött drog jag mig till gymmet ändå. Körde rygg och triceps och kände mig genast piggare och alertare. Det känns att där är mer kraft och tryck i övningarna än tidigare.

    more to come…

    #411704

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 12: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Hyffsad konstant vikt jag håller trots att jag äter mer än vanligt.
    Hemmadag med kidsen var i löparspåret och körde snowracer. Blev ganska många backintervaller så förberedelsen inför dagens benpass var väl inte optimal.
    Körde på ganska bra ändå med självreglering och stoppade på 2x180kg i böj + 12 x 120kg därefter. Inte lika stark i dag som jag ville vara men hyffsat ändå.

    more to come…

    #411705

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 13: Vikt = 89.9kg (+1,1), fett % = – (dag 1 = 13)
    Känns som om kroppen börjar bli van Androx-Q12 nu och det är uppenbart att det har hänt något. Piggare, mer potent, friare känsla och inte lika stressad.

    Träningen går bättre än nånsin och det är bara att surfa på vågorna nu.
    Körde axlar med Charlie (en grym talang förövrigt) idag. Föruttröttning följt av failure i 4 set x 4 övningar. Känns bättre i höger axel idag.

    more to come…

    #411706

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 14: Vikt = 90,1kg (+1,3), fett % = – (dag 1 = 13)
    Vikten börjar gå uppåt men samtidigt ser det ut och känns det som om jag blir fastare i hela kroppen.

    Körde bröst och biceps idag med Jessie på LerumSportCentrum. (Hon körde 5 reps på 60kg och har knappt kört tunga lyft förut. Vilka talanger det finns)
    Tog själv pers igen för andra veckan i rad och klarade 3reps på 122,5 ganska lätt. Kan tillägga att jag 1 vecka innan jag började med Androx-Q12 löste bara 2½ reps på 115kg.

    Sanslös pump i biceps idag igen, sen om det beror på Nanoproxilen eller Androx-Q12 har jag svårt att säga. En kombination kanske, men gött som f-n är det i alla fall:P

    Grymt pass idag!!!:happy:

    more to come…

    #411707

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 15: Vikt = 91,3kg (+2,5), fett % = – (dag 1 = 13)
    Något händer med vikten. Jag ökar kraftigt i vikt men samtidigt känns jag smalare runt midjan och konturerna syns tydligare…

    Körde rygg och triceps idag tillsammans med Jessie. (Hon ä grym!)
    Fortsätter att övertyga i styrka. Gick över 100kg i rodd för första gången i mitt liv och gjorde 4 reps på 107kg, ganska ointressant vilka vikter jag använder för dig som läsare men det är ökningarna i styrka jag vill framhäva. Det är verkligen kul att träna nu!

    more to come…

    #411708

    Ytterligare 3 dagar har gått…

    Dag 16-18: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Vikten har gått ned och stabilerats.
    Det är inget snack om saken: Androx-Q12 ger mig mer styrka och kraft på gymmet. Känns även som jag sagt tidigare att jag har blivit fastare i kroppen.
    Trycket jag har i musklerna är helt sanslöst. Har även mycket mer tryck på dagarna mellan passen.

    Lyckades öka ytterligare i bänk igår och gjorde 3 reps på 125kg trots bara 2 dagars vila (körde bröst i fredags)

    more to come…

    #411709

    Öka 10kg på 3RM i bänk på ~3 veckor va inte dåligt.

    #411710
    Johan85 wrote:
    Öka 10kg på 3RM i bänk på ~3 veckor va inte dåligt.

    Nä det är väl inte så pjåkigt, det är rätt kul att träna nu faktiskt.
    Pers kan man ju ta ändå men det känslan man har på gymmet som inte har funnits förrut. Känns som man är ung på nytt :kicking:

    #411711

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 19: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Vikten är samma igen. Frågan är om vågen har hakat upp sig?
    Skulle tagit midjemått innan dag 1 men nöjde mig med kaliper. Skall testa igen nu i helgen.

    Körde ett gott axelpass idag. Fortsatt bra tryck i övningarna och almäntillståndet blir bara bättre och bättre. Känner mig piggare, framförallt på kvällarna.

    Har fortfarande problem med höger axel dock – att den ”knäpper”…

    – Någon som har ett bra tips för att bli av med det?

    more to come…

    #411712
    Mathias Dahlgren wrote:
    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 19: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Vikten är samma igen. Frågan är om vågen har hakat upp sig?
    Skulle tagit midjemått innan dag 1 men nöjde mig med kaliper. Skall testa igen nu i helgen.

    Körde ett gott axelpass idag. Fortsatt bra tryck i övningarna och almäntillståndet blir bara bättre och bättre. Känner mig piggare, framförallt på kvällarna.

    Har fortfarande problem med höger axel dock – att den ”knäpper”…

    – Någon som har ett bra tips för att bli av med det?

    more to come…

    Arthro Block från Olimp kan jag rekommendera..

    #411713
    Johannes Eshak wrote:
    Arthro Block från Olimp kan jag rekommendera..

    Härligt kompis :up:
    Skall testa detta omedelbums!!!

    #411714

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 20: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = 13 (dag 1 = 13)
    Samma vikt igen, börjar bli tjatigt
    Även mätt mig med kaliper och det är samma värde som jag började på. Mäter bara 3 punkter så det är väl sådär men ändå.

    Nog är det tryck i kroppen. Känner mig spänd i musklerna hela dagarna numera och det är en väldigt skön känsla.
    För att inte tala på gymmet där musklerna håller på att sprängas. Helt sjukt (har jag sagt det förut?).

    Idag körde jag utan Nanoproxil och hade samma tryck ändå!

    Sprängde mina egna rekord idag på tricepspress med skivstång och drog upp 65kg i 5reps. Helt galet för att vara mig!!!
    Sist för ca 2 månader sedan låg jag och körde på 50kg, har inte kört denna övning sedan dess.

    Något har definitivt hänt med min kropp!!!

    more to come…

    #411715

    Bilder!

    #411716
    Gettodachoppa wrote:
    Bilder!

    På vad? Triceps?

    By the way…jag mätte mig i morse och kalipern sa 12,3%. Jämförde med i våras 2010-04-16 – med samma fettmängd då jag vägde 83,9kg. Idag vägde jag 90,3kg. Kan dra av 2kg för vattenansamlingar vilket jag inte hade då (tom på kolhydrater). Då skiljer det ändå 4,4kg på knapt 7 månader.
    Kolla här: [http://forum.body.se/showthread.php?t=99075&highlight=mattis&page=2 http://forum.body.se/showthread.php?t=99075&highlight=mattis&page=2%5D

    Har använt Androx-Q12 i 20 dagar och gått upp 1,5kg och gått ned 0,7% i fettmassa enligt kalipermätning J/P 3

    Kommer mer detaljerat lägga upp mina pass på min träningsjournal…
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=9024&highlight=mattis&page=25 http://forum.body.se/showthread.php?t=9024&highlight=mattis&page=25%5D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.