Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #411777
    Mathias Dahlgren wrote:
    Snälla och trevliga har större chans ;)

    Ja men dåså, finns det en möjlighet så sign me up..Håller på att testa lite diverse saker från olika märken redan nu..

    #411778
    CDJ wrote:
    Ja men dåså, finns det en möjlighet så sign me up..Håller på att testa lite diverse saker från olika märken redan nu..

    Läs PM :whistle:

    #411779

    Vilka liknande produkter har du testat? Har du erfarenhet av DAA? Hur jämför du med tex JW (tror mig sett att du nämnt du kört JW på Optimal Body) även om det inte är likvärdig produkt.

    Tycker det verkar ganska lovande när man även läser de andra omdömena på OB :)

    #411780
    Johannes Eshak wrote:
    Ditt envisa korkade försök att besudla tråden har lyckats. Eftersom jag tänker respektera trådskaparens önskan och läsarnas så svarar jag gärna på dina kommentarer eller dumma påståenden i avknoppningstråden.

    Puss och kram

    Du besudlade den när du propagerad att en uppenbart jävig person inte är det.
    Du lyckas inte svara på några av mina frågor i den här tråden, antar att du inte kommer lyckas i den tråden heller.. Men du kan ju försöka förklara hur en person med ekonomiskt intresse i en produkt är oberoende när han skriver en recension på den.

    r2d2r2d2 wrote:
    KNIVEN

    Tjafset om beroende / oberoende börjar bli jävligt tröttsamt. Om du misstror loggaren, tillverkaren, produkten och fan o hans moster så läs inte loggen och köp inte Androx.
    Men var snäll att inte förstöra tråden för oss som vill följa testet :up:

    Vart har jag skrivit att jag misstror någon? När folk (Som du nu tex) lägger ord i munnen på mig så förstörs tråden, jag tycker att det är befogat att svara när någon påstår att jag har skrivit saker som jag inte har påstått.

    Mathias Dahlgren wrote:
    Jag tror det är en taktik från Knivens sida att han tillslut skall få frågan…
    -”Vill du testa själv, vi kan skicka dig en ask”:D

    Finns en som heter Jocke med kniven i Pippi Långstrump på de sju haven. Han är riktigt slug…

    Kanske är den Kniven?

    Det är han, han är slug, men inte lika slug som personer som utför dold marknadsföring.
    Förresten, var det inte du som bad om att få hålla tråden ”ren”? Men det kanske bara var ifrån sådant som missgynnar era företag?

    #411781
    KniveN wrote:
    Vart har jag skrivit att jag misstror någon? När folk (Som du nu tex) lägger ord i munnen på mig så förstörs tråden, jag tycker att det är befogat att svara när någon påstår att jag har skrivit saker som jag inte har påstått.

    :yikes:
    Det står ganska klart för alla som läser tråden att du misstror flera som har postat, se annars dina senaste svar till Mathias och Johannes Eshak bara som de senaste exemplen.

    Men jag lägger ned diskussionen med dig här, vill inte vara med om att förstöra denna tråd.
    Tack o hej.

    #411782
    r2d2r2d2 wrote:
    :yikes:
    Det står ganska klart för alla som läser tråden att du misstror flera som har postat, se annars dina senaste svar till Mathias och Johannes Eshak bara som de senaste exemplen.

    Men jag lägger ned diskussionen med dig här, vill inte vara med om att förstöra denna tråd.
    Tack o hej.

    Är det så svårt att citera där jag skriver att jag misstror TS? Eller insåg du att jag inte hade skrivit detta?

    #411783
    Gober wrote:
    Vilka liknande produkter har du testat? Har du erfarenhet av DAA? Hur jämför du med tex JW (tror mig sett att du nämnt du kört JW på Optimal Body) även om det inte är likvärdig produkt.

    Tycker det verkar ganska lovande när man även läser de andra omdömena på OB :)

    Drog igång min andra kur på Androx förrgår. JW svarade jag sjukt bra på (5 reps på 180 i bänken mot tidigare 5 på 170). Dock så ska jag låta nån annan sköta jämförelsen…

    #411784
    KniveN wrote:
    Är det så svårt att citera där jag skriver att jag misstror TS? Eller insåg du att jag inte hade skrivit detta?
    KniveN wrote:
    Du besudlade den när du propagerad att en uppenbart jävig person inte är det.
    Du lyckas inte svara på några av mina frågor i den här tråden, antar att du inte kommer lyckas i den tråden heller.. Men du kan ju försöka förklara hur en person med ekonomiskt intresse i en produkt är oberoende när han skriver en recension på den.

    Vart har jag skrivit att jag misstror någon? När folk (Som du nu tex) lägger ord i munnen på mig så förstörs tråden, jag tycker att det är befogat att svara när någon påstår att jag har skrivit saker som jag inte har påstått.

    Det är han, han är slug, men inte lika slug som personer som utför dold marknadsföring.
    Förresten, var det inte du som bad om att få hålla tråden ”ren”? Men det kanske bara var ifrån sådant som missgynnar era företag?

    :frust:

    #411785
    r2d2r2d2 wrote:
    :frust:

    Vad har det med misstro att göra? Det är ju fakta att någon med ekonomiskt intresse inte är oberoende, det handlar inte om vad man tror om personen.

    Sen så är det skrivet efter att du har påstått att jag misstror någon och det var Mathias som skrev ”skit” till mig då får han tåla att det kommer tillbaka sen så kan jag inte se vad det har med misstro att göra heller.

    #411786

    Kniven, kan du inte vara snäll att ta det i andra tråden som finns, eller PM.

    #411787
    Gober wrote:
    Kniven, kan du inte vara snäll att ta det i andra tråden som finns, eller PM.

    När både Mathias och några andra svarar mig i den här tråden varför ska jag då flytta svaren? Hör med Mathias varför han väljer att svara här istället för i den andra tråden.

    #411788
    KniveN wrote:
    När både Mathias och några andra svarar mig i den här tråden varför ska jag då flytta svaren? Hör med Mathias varför han väljer att svara här istället för i den andra tråden.

    Vad kommer först, frågan eller svaret?

    Var snäll och skriv i andra tråden nu KniveN, tack !

    #411789
    Mathias Dahlgren wrote:
    Vad kommer först, frågan eller svaret?

    Var snäll och skriv i andra tråden nu KniveN, tack !

    Precis, varför ska just jag flytta ut frågorna? För mig spelar det ingen roll vart dom ligger. Vill du svara så kan du göra det i andra tråden.

    #411790

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 29: Vikt = 91kg (+2,2), fett % = 12 (dag 1 = 13)

    Vikten rusade upp till 91 idag.
    TRX, funktionell träning igår, satt som smäck. Behöver sånt nu, känns härligt efteråt.

    Full av energi idag. Körde marklyft upptrappning 5 reps, slutade på 2 reps på 180kg. PB. Har inte kört mark sedan i våras då jag har problem med ländrygg.
    Körde även upptrappning bicepscurl, slutade på 5 reps på 60 kg, stående rodd, slutade på 4reps på 110kg, bägge bra PB. Kände mig urstark idag.

    Jämförelse mot i måndags:

    Bicepscurl 55kg, nu 60kg
    Stående rodd 90 kg, nu 100 kg (110kg 4reps)

    Väl hemma har jag haft sådan adrenalin i kroppen så jag har stått och skakat. Helt sjukt, frågan är vart det kommer ifrån. Är väl laddad att bevisa att denna produkt verkligen fungerar. Var till och med nervös innan passet i omklädningsrummet, haha…helt galet :D

    more to come…

    #411791

    kul med test =) , När tror du är ”lämpligaste” åldern att inta får 19åringar något för det ? eller är det 21 ?

    Hur är vaskuläriteten ? :D

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.