Mutant CRE-X12

Home Forums Kosttillskott Mutant CRE-X12

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Skulle höra om någon provat Mutant CRE-X12, 4,5 kg ? Om någon har, så hur funka de för er ? :)

//Affe

Skulle inte tro det är ngt speciellt. En kreatin-shake på 100gr, varav 77gr malto som du tar efter träningen.

snoozarn wrote:
    Skulle inte tro det är ngt speciellt. En kreatin-shake på 100gr, varav 77gr malto som du tar efter träningen.

Det är inte bara malto av de 77 kolhydraterna om du läser innehållsförteckningen. Dessutom lite andra godsaker.

Jag tycker den ser ut att vara en ganska komplett men DYR produkt…

”Each serving of MUTANT CRE-X12 delivers a muscle bursting 12 grams of Hyper-Phasic Creasurge™ Multi Patented Creatine Super Blend” :D

Massor av kolhydrater, lite random aminosyror, magnesium, kreatin, samt lite cayennepeppar och kanel. Vad kostar kalaset egentligen? Jag testade en liknande produkt som hette Cell-tech Hardcore från Muscletech, tämligen värdelöst, särskilt med tanke på det hutlösa priset.

krisn wrote:
    Det är inte bara malto av de 77 kolhydraterna om du läser innehållsförteckningen. Dessutom lite andra godsaker.

Jag tycker den ser ut att vara en ganska komplett men DYR produkt…

Skitsamma, 77g kolhydrater (oavsett härkomst) är en hutlös mängd iaf, och garanterat inte nödvändigt för random gymmare, speciellt inte här på forumet. Andra godsaker? Köp aminosyror/vassle och det räcker gott och väl. All skit som man måste komplettera med ”mega super hyper extreme flex bursting motherfucking shredded big ass muscle” är skräp. Punkt.

Är det bara jag som slås av alla dessa produkters fantastiska namn: Mutant CRE-X12! klockrent!

Undrar när dom får slut på alla coola namn:D

Okej! Ville bara veta vad folket tyckte om produkten :) med tanke på att jag inte visste någe ;) :) (Y)

Anton Johansson wrote:
    Skitsamma, 77g kolhydrater (oavsett härkomst) är en hutlös mängd iaf, och garanterat inte nödvändigt för random gymmare, speciellt inte här på forumet. Andra godsaker? Köp aminosyror/vassle och det räcker gott och väl. All skit som man måste komplettera med ”mega super hyper extreme flex bursting motherfucking shredded big ass muscle” är skräp. Punkt.

Förvisso, vad som är rimlig mängd kolhydrater kan dissluteras helvilt. vill du kolla innehållet varsogod. Notera att jag varken är för eller emot.. men dyr var produkten om något.

Alla orkar inte jonglera med häxblandningar av standalone malto/kreatin och amino i sidan om. Därför tycker jag det är bra med liknade produkter av just denna typen, fast i bättre prisklass.

Verkar ju vara ungefär som Cell-Tech. Det är ju en bra kreatinprodukt men den innehåller ju för mycket kolhydrater. Sen är ju slla såna här produkter på tok för dyra

Heatseeker wrote:
    ”Each serving of MUTANT CRE-X12 delivers a muscle bursting 12 grams of Hyper-Phasic Creasurge™ Multi Patented Creatine Super Blend” :D

Hahahahahahahahha föll av stolen och hamna i fosterställning av skratt :)

77gr stärkelse (maltodextrin) per 100gr är enligt mig hutlöst mycket. Speciellt med tanke på att stärkelsen ligger på runt 30-50kr/kg i butik.

Hört på stan att WMS löser sig väldigt dåligt i vatten också, nog för att det nästan är Vitargosnabbt men det är knappast så att någon på den här brädan är i behov utav ett så extremt snabbt upptag.

Riktigt bra produkt.
    Billigare än celltech, bättre kreatin blandning och bättre kolhydratskälla. Helt klart prisvärt

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.