Mutant Mass, vad ska jag göra?

Home Forums Kosttillskott Mutant Mass, vad ska jag göra?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author

[img=http://csimg.prisvis.se/srv/SE/00002535f7db95094bae4922bdf54f86758d2c3a/T/340×340/C/FFFFFF/url/mutant-mass.jpg]Jo såhär är det. Jag gjorde en klassiker ”handla först och tänka sen”
    Jag köpte denna produkt, 6,8 kg för 690 onödiga kronor. Och som en fattig person kändes detta verkligen i mitt hjärta

Denna produkt kan nog vara bra för folk som verkligen har svårt att gå upp i vikt i både muskelmassa och fett. Men jag kan faktiskt göra både och, och därför känns detta INTE bra då jag försöker få bort en bit av magen för att kunna få fram det där efterlängtade 6packet.

Så…vad ska jag göra? Dumpa skiten eller?
    Eller kan jag fortsätta använda den, kommer den bygga så mycket fett som jag tror att den kommer göra?

Troll tråd?

sälj den till nån polare

sälj den

eller

ta den och intag mindre kolhydrater på annat håll

Använd den så kommer du snart se ut som Kjellström. Eller gör som de andra säger, sälj till polare eller ta en portion efter träning och dra lite på kalorierna i övrigt.

Hoppas den är god, 6,8kg haha

Använd den som den är avsedd att användas, direkt efter träningspassen.

eller spara den, vad har den för bäst före datum

mysglenn wrote:
    eller spara den, vad har den för bäst före datum

Har ingen betydelse för proteinpulver och gainers håller mycket längre än så. Borde inte vara något problem.

Gober wrote:
    Har ingen betydelse för proteinpulver och gainers håller mycket längre än så. Borde inte vara något problem.

ja jo speciellt oöppnade

1. Ta den efter träning i mindre dos
    2. Spar den till bulk tider
    3. Sälj den till mig för 200 kr

det är ju ”mat” så det är inte pengar i sjön på nåt vis. men om mamma annars är den som betalar maten och du sitter på en veckopeng/barnbidrag/studebidrag så svider det säkert med felköp i denna prisklassen. För om jag förstått det rätt så är det främst utgiften som är det jobbiga?

för denna mutant mass du köpt är bra att svepa efter aktivitet så du behöver inte vara ledsen för den saken.

Fattar inte hur man kan göra ett felköp av denna grad, produkten skriker ju om viktuppgång och MASSA, inte direkt deff.. Hur tänkte du när du impulsivt köpte på dig denna om du nu ångrar dig så jäklarns i efterhand? Haha :)

kiRRe wrote:
    3. Sälj den till mig för 200 kr

hehe :up:

Ok, tack för svaren, använder den endast direkt efter träningarna.
    Om jag blir ”fet” så får jag väl bita i det sura äpplet och deffa rejält. Kommer nog inte använda alla 6,8kg haha, men ifall lite mer en hälften.

Cheers.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.