Någon som provat Brutal Fx?

Home Forums Kosttillskott Någon som provat Brutal Fx?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • Author

Hej, är på väg att köpa en omgång kosttillskott, det jag tänk mig är:
    1 pre workout: Brutal Fx
    1 Kreatin monohydrat för vilodagar
    1 Maldodextrin direkt efter gymmet
    1 EAA produkt efter gymmet

Möjligtvis någon Omega3 burk av bara farten! Hoppas detta ser bra ut, ska inte kosta mig alt för mycket men ändå funka! Har haft funderingar på att bara köpa koffeintabletter som pre workout ihop med monohydrat men ska prova en färdig pre-workoutprodukt mest utav lathet först tänkte jag.

Men en utav de första frågorna är om någon annan testat Brutal Fx? Den är ju billigare än t.ex Rage som är mitt andrahandsval! Den innehåller ju ungefär samma som Rage +/- något gram/ingrediens per portion.
    Kan den vara ett prisvärt alternativ?

Innehållet samt doseringarna och priset verkar ju otroligt bra enligt mig, en av dem bästa på marknaden(åsikt baserat på innehåll).

Tjoohej wrote:
    Innehållet samt doseringarna och priset verkar ju otroligt bra enligt mig, en av dem bästa på marknaden(åsikt baserat på innehåll).

Tyckte också detta, innehöll mindre utav vissa ingredienser och mer utav vissa! Huruvida dessa skillnader är positiva eller inte vågar jag inte uttala mig om. Men den ligger klart lägre i pris just nu till skillnad mot liknande pre-workoutprodukter därför skulle det vara kul om någon hunnit prova den och berätta om den är bra.

Men den kanske är lite för ny på marknaden??

Vi har tio testpersoner på optimalbody som ska recensera produkten men det har precis fått sina burkar. Kan läsa mer på [http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=1737&page=28 http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=1737&page=28%5D

Såg intressant ut! Väntar ivrigt på deras recensioner! Hur länge kommer ni ha ett introduktionspris på produkten. Ska inte köpa förrän i slutet utav augusti i sånafall så jag hoppas priset håller i sig.

Insulinus wrote:
    Såg intressant ut! Väntar ivrigt på deras recensioner! Hur länge kommer ni ha ett introduktionspris på produkten. Ska inte köpa förrän i slutet utav augusti i sånafall så jag hoppas priset håller i sig.

Ja det är alltid spännande med recensioner. Än så länge är responsen positiv men det handlar mest om smak och doft än så länge. :D

Vet inte hur länge vi kör på priset. Slutet augusti låter inte orimligt.

Detta tillskott låter verkligen intressant! Ska definitivt testa en burk :emo-thumb

Mvh Calle

Verkar bra prismässigt iaf! Funderar på att beställa en burk.

För tidigt för att säga om den ger pump och allt som den ska?
    Har alltid varit lite försiktig med koffein men om man jämför Brutal Fx med andra produkter så är det ”lagom” mycket koffein?

Blir man beroende av det eller kan man lägga av med ”koffeinprodukter” efter typ 2 burkar utan att man får det där suget?

OT: Någon som kan rekommendera någon produkt utan koffein eller med endast lite. Är det ett ”måse med koffein”?

Havrefras wrote:
    Verkar bra prismässigt iaf! Funderar på att beställa en burk.

För tidigt för att säga om den ger pump och allt som den ska?
    Har alltid varit lite försiktig med koffein men om man jämför Brutal Fx med andra produkter så är det ”lagom” mycket koffein?

Blir man beroende av det eller kan man lägga av med ”koffeinprodukter” efter typ 2 burkar utan att man får det där suget?

OT: Någon som kan rekommendera någon produkt utan koffein eller med endast lite. Är det ett ”måse med koffein”?

Trück är utan koffein.
    Jag har faktiskt kännt av en lite koffein-abstinens (i form av huvudvärk och orkeslöshet) efter min deff (ca. 2 mån.) där jag använde Hydroxycut m.m. .

Tyskn wrote:
    Trück är utan koffein.
    Jag har faktiskt kännt av en lite koffein-abstinens (i form av huvudvärk och orkeslöshet) efter min deff (ca. 2 mån.) där jag använde Hydroxycut m.m. .

Truck innehåller koffein.
    Dock är dosen lite lägre än många andra preworkout produkter.

Robert Svensson wrote:
    Inte så ofta jag blir intresserad av pre-workout produkter. Men denna burken verkar ju helt klart värd att köra ett test på. Du får berätta senare Tommy hur den var så jag vågar beställa. :)

Jag ska ner till fabriken o köpa den i slutet utav augusti så ingen utvärdering innan dess. :)
    Har aldrig använt en pre-workout produkt innan så jag har inget att jämföra med o därmed svårt att göra en seriös rescension

När jag luktade på pulvret så luktar det kraftigt Red Bull. Smaken är en mild red bull smak med en lätt lätt bismak. Perfekt i mitt tycke, inte sötsliskig och absolut inte sur, med andra ord något man inte tröttnar på i längden.

För tidigt att utvärdera efter ett pass men än så länge är jag riktigt nöjd!

Olle Sparringsjö wrote:
    Truck innehåller koffein.
    Dock är dosen lite lägre än många andra preworkout produkter.

Du har rätt. Jag misstog mig nog bara pga att jag hade inhandlat min burk i erbjudandet tillsammans med koffeintabletterna, så jag antog att det inte var något i Trück’en. :up:

Robert Svensson wrote:
    Inte så ofta jag blir intresserad av pre-workout produkter. Men denna burken verkar ju helt klart värd att köra ett test på. Du får berätta senare Tommy hur den var så jag vågar beställa. :)

Det är inte värre än så att om någon är fasligt missnöjd så kompenserar vi på ena eller andra sättet. Vi brukar prioritera nöjda bestående kunder före tillfällig profit. :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.