Home › Forums › Kosttillskott › Någon som provat Brutal Fx?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juli, 2008 at 17:45 #411822Anonym anvandareMember
Så fattig är du inte Robert att du inte har råd att prova en burk av det ena eller det andra.
Till och med jag har råd (hoppas jag).
Väntar ännu på ordentliga recensioner och lite utav vad folk tycker.29 juli, 2008 at 23:48 #411823Anonym anvandareMemberHar prövat Brutal Fx nu. Lite av mina första intryck:
Smaken har de verkligen lyckas med, redbull fast lite mjöligare. Inte sliskig på något sätt, även eftersmaken var god. Kände av pirret ganska direkt och även att kroppen vakna upp. Det är samma effekt som jag kände av fierce. Brukar inte dricka koffein annars så kände att energin öka ganska bra. Energin höll sig även hela 45min passet, Lite svårt o säga något om hur de påverka passet(körde lätt idag).
Hittills är jag väldigt positiv.
29 juli, 2008 at 23:53 #411824Anonym anvandareMemberMan behöver bara kolla på innehållet för att förstå att detta är en grym produkt, som kommer stanna
30 juli, 2008 at 01:18 #411825Anonym anvandareMemberAlla verkar inte gilla pirret från Beta Alaninet men jag hoppas jag gör det. Kan ju inte vara värre än hårresningarna och pirrandet under huden som man får utav stackers.
30 juli, 2008 at 12:28 #411826Anonym anvandareMemberSka bli kul o testa! Om det är nått drag i den… Hoppas inte de e lika mycket beta alanine som i Rage, kliade sönder mig på träningen :yikes:
Då ska ja tillägga att jag är van vid beta alanine…30 juli, 2008 at 12:34 #411827Anonym anvandareMemberTim Nygren wrote:Ska bli kul o testa! Om det är nått drag i den… Hoppas inte de e lika mycket beta alanine som i Rage, kliade sönder mig på träningen :yikes:
Då ska ja tillägga att jag är van vid beta alanine…Det är 4 gram beta-alanin per 25 gram i Brutal så kliandet får du räkna med. :happy:
10 augusti, 2008 at 00:02 #411828Anonym anvandareMemberBrutal FX har hittills levat upp till mina förhoppningar, jag har fått mina extra reps och gott om energi :up:
Smaken är god, varken för sur eller för söt, och att det ska smaka som redbull, stämmer bra :pop:
Någon märkvärdig ökad pump har jag dock inte kännt av ännu.
Angående kliandet, jag har endast kännt någon liten stackars stickning i läppen, annars inget alls, ingen fara där inte.
Klart prisvärd produkt, helt underbar för oss med lite tunnare plånbok, tack för denna produkt!
Har endast prövat Brutal i en vecka nu, så kan därför inte säga något om ökad styrka än
10 augusti, 2008 at 09:45 #411829Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Har lagt en beställning hos Gymvaruhuset nu. Denna tror jag faktiskt lite på.Gött Robert! Då vill vi ha en rescension från dig också snart.
10 augusti, 2008 at 21:51 #411830Anonym anvandareMemberRiktigt nöjd med Brutal än så länge. Fått bra energi och pump under passen. Inga problem med magen som jag har fått av vissa andra PWO produkter vilket är ett plus. Smaken går inte att klaga på. Kan man dricka Red bull kan man dricka Brutal FX också.
:up: för ytterligare en bra produkt
11 september, 2008 at 15:38 #411831Anonym anvandareMemberjag har käkat brutal fx i en vecka nu och funkar bra men jag är helt förstörd i magen har haft diarre hela veckan vad beror de på ?
11 september, 2008 at 15:43 #411832Anonym anvandareMemberheltsonk wrote:jag har käkat brutal fx i en vecka nu och funkar bra men jag är helt förstörd i magen har haft diarre hela veckan vad beror de på ?Kan vara vilken som helst av ingredienserna. Alla är vi olika känsliga. Inget specifikt för Brutal skulle jag säga.
Testa att dricka utspritt under lite längre tid istället för att bara svepa. Om möjligt, försökt ha lite mat i magen också så Brutal landar mjukt.
11 september, 2008 at 22:21 #411833Anonym anvandareMemberokej tack så effekten försämras inte om man har mat i magen ?
12 september, 2008 at 01:04 #411834Anonym anvandareMemberheltsonk wrote:okej tack så effekten försämras inte om man har mat i magen ?Upptaget borde väl bli långsammare, så om du tar den 30min inna träning ta den då istället kanske 45min innan träning. Du får prova dig fram lite där. Men effekten borde ju vara densamma bara det att upptaget bromsas en aning.
12 september, 2008 at 10:06 #411835Anonym anvandareMemberokej tack
12 september, 2008 at 10:59 #411836Anonym anvandareMemberbra tryck i brutal, Har gett den till vänner med, alla har varit lika nöjda som jag!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.