Någon som provat Brutal Fx?

Home Forums Kosttillskott Någon som provat Brutal Fx?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • Author

Ni som prövat Brutal, vad säger ni om stickningarna? Jag känner så gott som ingenting, ytterst lite i läpparna fem minuter efter intag, går över på 2-3min.

N0rd1N wrote:
    Ni som prövat Brutal, vad säger ni om stickningarna? Jag känner så gott som ingenting, ytterst lite i läpparna fem minuter efter intag, går över på 2-3min.

Lite konstig fråga, det är väl inte för stickningarna som man tar Brutal? Men..

..Allt är relativt, men om man inte har kört med något som innehåller B-Alanine så brukar iaf jag känna av ”pirret”. Nu nån vecka in känner jag knappt något på 35g. Det är mycket som spelar in, mängd, längd & vikt osv. Men när jag intar Brutal FX så är det inte för att få stickningar i kroppen utan det är för att pressa mig lite hårdare än sist gång och på den aspekten så fungerar det bra.

Om ditt primära intresse är att det sticker och kliar så tycker jag du ska köpa rent Beta-Alanine + niacin (vitamin b3) och dra en 10g B-Alanine + 500mg Niacin så ska du få se på fan! :up:

kingen wrote:
    Lite konstig fråga, det är väl inte för stickningarna som man tar Brutal? Men..

..Allt är relativt, men om man inte har kört med något som innehåller B-Alanine så brukar iaf jag känna av ”pirret”. Nu nån vecka in känner jag knappt något på 35g. Det är mycket som spelar in, mängd, längd & vikt osv. Men när jag intar Brutal FX så är det inte för att få stickningar i kroppen utan det är för att pressa mig lite hårdare än sist gång och på den aspekten så fungerar det bra.

Om ditt primära intresse är att det sticker och kliar så tycker jag du ska köpa rent Beta-Alanine + niacin (vitamin b3) och dra en 10g B-Alanine + 500mg Niacin så ska du få se på fan! :up:

Missförstånd, är självklart inte ute efter stickningarna, finns inget direkt positivt med dem :p Ville bara höra, i och med att jag har en något kortare (2-3cm?), men tyngre (5-6kg) vän som känner stickningar i hela kroppen under så gott som hela passet. Började under om min kropp ej var mottaglig av B-Alaninen :)

Skopan som är med ger den bara en halv dosering? Dvs 12.5 gram?

Jay wrote:
    Skopan som är med ger den bara en halv dosering? Dvs 12.5 gram?

Skopans storlek ligger på 50g, du behöver endast ta en halv skopa för att uppnå den rekommenderade doseringen (25g).

N0rd1N wrote:
    Skopans storlek ligger på 50g, du behöver endast ta en halv skopa för att uppnå den rekommenderade doseringen (25g).

Tack för snabbt svar. Jag hade troligtvis dunkat en full skopa om inte du skrivit det.

Valfri medlemstitel får du som tack. ;)

Jay wrote:
    Tack för snabbt svar. Jag hade troligtvis dunkat en full skopa om inte du skrivit det.

Valfri medlemstitel får du som tack. ;)

Nej men va snällt, ”Panerad med hårdhet” skulle ligga fint under namnet, tackar! :|

N0rd1N wrote:

Jag tycker att stickningarna på diverse PWO-drycker mest beror på hur mycket mat man har i magen. Jag använder EsaPro, därför brukar jag se till att ha en hyfsat tom mage när jag ska träna, därför brukar jag alltid känna stickningarna efter ca. 15min. Tar det längre tid eller stickningarna uteblir helt så vet jag att jag fortfarande hade mat kvar i magen.

Bra tryck!
    Provade innan fotboll’s träningen, Fick så sjuk pump i benen. Så det var ingen hit, men effekt gav det :)

N0rd1N wrote:
    Nej men va snällt, ”Panerad med hårdhet” skulle ligga fint under namnet, tackar! :|

Hahahahhaahahahah :D Det var mig ett jävla namn hörrudu :p But I like it ;)

Kör på det nu och det funkar riktigt bra. Jävligt nöjd med den. Har bara en nackdel med produkten och det är att jag blir riktigt jävla dålig i magen av den, men det blir jag av dom flesta pre workout produkter :p.

tar brutal fx före varje bröst pass och kan verkligen pressa 10+ kg mer i bänk press samt fler reps :)

Har kört med brutal FX i ca 3 veckor, de är uppiggande och ger pump. Jag tycker ja får bra fokus också som ja druckit 3 koppar kaffe :P

Just testat Brutal fx! Prisvärd produkt.

Upplevde ökad fokus, bättre pump

Fick en del stickningar ifrån Beta-Alanin över rygg, nacke och öron.

Brutal är den pre-workout vi säljer bäst av. De flesta verkar vara nöjda med den och priset får man ju se som ett plus också.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.