Nano Vapor

Home Forums Kosttillskott Nano Vapor

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tjenare har nu beställt en burk nano vapor 1,36kg och undrar nu är det kanada versionen av nano vapor llr usa’s version ? för har sätt att det är rätt stor skillnad på innehållet på dom 2

Står det ingen innehållsförteckning på sidan du köpt från?

nej stog inte innehåll på deras sida köpte på kostexperten

Ring och fråga dem.

ringde dom nyss och frågade vilken version de var och de han sa till mig var att de stog att den var tillverkad i usa så vet fortfarande inte riktigt fall de är kanadas llr usa’s version. nån som har en av kanada’s versioner och kan kolla om de står made in canada på den kanske ?

Fick hem burken nu det var usa’s version som gjorde mig väldigt glad då jag hört att den ska vara mycket bättre så blir o testa den :D

Är väll inte ens tester av livsmedel som släpps i USA?

Tex, som äldre amerikanska versionen av Hydroxycut som inte va direkt nyttig:up:

har kört med kanada’s version förrut och dom säger ju att de ska vara mycket mera tryck i usa versionen så får se ska köra immorn så återkommer då

Körde nu ett pass Bröst Triceps och kan säga att den gav ett mycket mera tryck än Kanadas version specciellt i uthålliget som jag föredrar än och va mera explosivitet som jag fick med tex rage

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.