No explode! Kolla hit

Home Forums Kosttillskott No explode! Kolla hit

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tjenare! :) Jag har underlång tid nu funderat om jag ska köpa no explode. Jag har käkat andra prestation tillskott men har aldrig testat no explode.
    Ni som har käkat den. Är den så bra som den sägs vara? eller rekommenderar ni någon annan prestations kostillskott ?:)

Har en NO-xplode på hyllan som jag tagit kanske 10 ggr av…nu står den bara där. Jag upplevde inget extra av den, bara att jag svettades som en gris…

Känner jag mig trött innan träning nu så kör jag en rejäl kopp kaffe och en ostmacka. Det gör mig mer alert och piggare än NO- xplode…

Men så har jag hört att vissa får otrolig effekt av den, jag är inte en av dem..

Bästa preworkout produkt enligt mig !
    Använt produkten i över 3 år , aldrig blivit besviken ;)

håller med sencii helt klart den bästa jag provat. du lyfter ärlig talat mer än annars. har själv provat.

Körde upp en burk, funkade inget vidare för mig. Fick huvudvärk och mådde allmänt dåligt mellan repsen, men när man väl tränade så kände jag det lilla extra men verkligen inte värt att gå runt med huvudvärk och känna sig febrig.

Har slutat nu och det kändes som de 500 kronorna endast var text och inbillning. Men vem vet det är nog individuellt.

linukar wrote:
    Körde upp en burk, funkade inget vidare för mig. Fick huvudvärk och mådde allmänt dåligt mellan repsen, men när man väl tränade så kände jag det lilla extra men verkligen inte värt att gå runt med huvudvärk och känna sig febrig.

Har slutat nu och det kändes som de 500 kronorna endast var text och inbillning. Men vem vet det är nog individuellt.

Du kanske körde upp den på fel ställe?

Tobbe K wrote:
    Du kanske körde upp den på fel ställe?

Haha :D

sencii wrote:
    Bästa preworkout produkt enligt mig !
    aldrig blivit besviken ;)

Totally agree!

musclemasses wrote:
    håller med sencii helt klart den bästa jag provat. du lyfter ärlig talat mer än annars. har själv provat.

true story !:up:

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.