Ny Gainer

Home Forums Kosttillskott Ny Gainer

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Tja på er.
    Nu är det så att jag har tänkt köpa ny gainer, men problemet är att jag vet inte riktigt vad jag själv vill ha.
    Och eftersom jag är så jävla kräsen av mig och inte har testat så mycket så vill jag att den ska smaka bra, finnas i minst 4kg, inte kosta mer än allt jag äger tillsammans och att det minst ska va 70 gr kolhydrater per 100 gram.
    Så ifall någon föredrar någon gainer som uppfyller allt det där så skulle det vara nice ifall ni kunde dela med er :buttrock:

Måste den vara färdig? Om du nu nödvändigtvis måste ha 70% socker i drinken så kan du ju köpa malton för sig och proteinet för sig…. Hux flux har du väldigt många billiga smaker att välja på också. :emo-thumb

Aa okej tack så mycket =D

Yaldish wrote:
    Tja på er.
    Nu är det så att jag har tänkt köpa ny gainer, men problemet är att jag vet inte riktigt vad jag själv vill ha.
    Och eftersom jag är så jävla kräsen av mig och inte har testat så mycket så vill jag att den ska smaka bra, finnas i minst 4kg, inte kosta mer än allt jag äger tillsammans och att det minst ska va 70 gr kolhydrater per 100 gram.
    Så ifall någon föredrar någon gainer som uppfyller allt det där så skulle det vara nice ifall ni kunde dela med er :buttrock:

Body Science Gainer Choklad ligger ganska nära de siffrorna.
    Och varför säger jag choklad och ingen annan smak.
    Jag tycker den är godast.

Vill du har mer kolhydrater är det bara att köpa extra maltodextrin.

Olle Sparringsjö wrote:
    Body Science Gainer Choklad ligger ganska nära de siffrorna.
    Och varför säger jag choklad och ingen annan smak.
    Jag tycker den är godast.

Vill du har mer kolhydrater är det bara att köpa extra maltodextrin.

Är den lika god som BS wheyprotein med chokladsmak så ger jag tummen upp! :up:

Jag kan intyga att body science gainer choklad är mkt god! Bästa chokladgainern jag testat smakmässigt.

Jag tycker Strength Sportgainer är super, finns hos GV.
    Även Peptipower är en gammal goding, tror det var det första ”gym” tillskott jag köpte för +10år sedan.
    Innan hade jag bara kört Bulk samt Sojaprotein från hälsokosten så var himlen :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.