Nya kost tillskott

Home Forums Kosttillskott Nya kost tillskott

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Jag har just nu bara kört med protein pulver i 2 månader och nu har det tagit slut igen. Tycker det är onödigt för jag äter väldigt bra och jag tror inte jag behöver något extra protein.

Min mammas kusin som äger gymmet och är väldigt biff sa till mig att jag skulle köpa en Gainer istället. Jag har 350kr att köpa för varje månad och då undrar jag om ni kan rekommendera några bra extra saker?

Kollade på gymgrossiten och hittade HMB, 200 kapslar för 200kr. Tror ni det skulle vara något att inhandla?

Nej. Med väldigt begränsad budget skulle jag ENBART köpa EEA FX + Brutal FX.

patriknn wrote:
    Nej. Med väldigt begränsad budget skulle jag ENBART köpa EEA FX + Brutal FX.

Brutal FX verkar bra (Y), EEA FX hittar jag inte

med en begränsad budget skulle jag rekommendera

BCAA/EAA det går att hitta väldigt billigt
    Maltodexterin
    kreatin monohydrat

Blandat alla tre och ta före och efter träning, eller bara efter träning

J.v.K wrote:
    EAA FX är väldigt gott & billigt. kör på brutal & EAA FX :emo-thumb

Helt klart. Skulle börjat med EAA FX, sedan när budgeten tillåter Brutal Fx.
    Smakar riktigt gott båda två.!:up:

Brutal fx är den bästa pwo jag provat.:emo-thumb

BlackRetroBox wrote:
    Jag har just nu bara kört med protein pulver i 2 månader och nu har det tagit slut igen. Tycker det är onödigt för jag äter väldigt bra och jag tror inte jag behöver något extra protein.

Min mammas kusin som äger gymmet och är väldigt biff sa till mig att jag skulle köpa en Gainer istället. Jag har 350kr att köpa för varje månad och då undrar jag om ni kan rekommendera några bra extra saker?

Kollade på gymgrossiten och hittade HMB, 200 kapslar för 200kr. Tror ni det skulle vara något att inhandla?

Blanda egen gainer det är helt klart det billigaste och sen kan du reglera mängden själv vilket är fördelaktigt.

BS whey 100 och BS maltodextrin har ett överkommligt pris, Även Gymvaruhuset har bra protein och maltodextrin till ungefär samma pris.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.