Home › Forums › Kosttillskott › nybörjar fråga
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2010 at 13:29 #59010Anonym anvandareMember4 februari, 2010 at 13:29 #346344Anonym anvandareMember
hej
jag undrar vad det är för skillnad på eaa-x eaa-xx och eaa-xxx?har förstått att många kör med eaa innan träning men vilken ska jag ha?
kör även krearine.
mvh4 februari, 2010 at 14:07 #346345Anonym anvandareMemberVästkustarn wrote:hej
jag undrar vad det är för skillnad på eaa-x eaa-xx och eaa-xxx?har förstått att många kör med eaa innan träning men vilken ska jag ha?
kör även krearine.
mvhInnehållet till att börja med:
EAA-X
Aktiva ingredienser
Body Science proprietary blend, AminoPro (L-leucin,L-lysin,L-fenylalanin,L-treonin,L-valin,L-histidin,L-isoleucin,DL-metionin)Citrulline,B6Inaktiva ingredienser
Fruktsyra,Aromer,Sötningsmedel aspartam.
Innehåller en fenylalaninkälla.EAA-XX
Innehåll:
Aktiva ingredienser: Body Science proprietary blend
AminoProX (L-leucin, L-lysin, L-fenylalanin, L-treonin,
L-citrullin malat, L-valin, L-histidin, L-isoleucin, DL-methionin,
acetyl L-karnitin, vitamin B6).Inaktiva ingredienser: Fruktsyra, aromer, sötningsmedel
aspartam. Innehåller en fenylalaninkälla.EAA-XXX
Innehåll:Aktiva ingredienser:
Body Science proprietary blend
AminoProX (L-leucin, L-lysin, L-fenylalanin, L-treonin, L-citrullin malat, L-valin, L-histidin, L-isoleucin, DL-methionin, vitamin B6).Body Science proprietary blend Energizer
(L-tyrosin, acetyl L-karnitin, koffein)
Inaktiva ingredienser: Fruktsyra, aromer, sötningsmedel aspartam. Innehåller en fenylalaninkälla.Inte för att vara elak men allt står på deras hemsida.
Skilldnaden mellan XX och XXX är att xx är mer en återhämningsprodukt men man kan ta den som en Pwo också. XXX är en Pwo produkt.
Hälsningar
Peter Singer4 februari, 2010 at 15:28 #346346Anonym anvandareMemberPeter Singer wrote:Innehållet till att börja med:EAA-X
Aktiva ingredienser
Body Science proprietary blend, AminoPro (L-leucin,L-lysin,L-fenylalanin,L-treonin,L-valin,L-histidin,L-isoleucin,DL-metionin)Citrulline,B6Inaktiva ingredienser
Fruktsyra,Aromer,Sötningsmedel aspartam.
Innehåller en fenylalaninkälla.EAA-XX
Innehåll:
Aktiva ingredienser: Body Science proprietary blend
AminoProX (L-leucin, L-lysin, L-fenylalanin, L-treonin,
L-citrullin malat, L-valin, L-histidin, L-isoleucin, DL-methionin,
acetyl L-karnitin, vitamin B6).Inaktiva ingredienser: Fruktsyra, aromer, sötningsmedel
aspartam. Innehåller en fenylalaninkälla.EAA-XXX
Innehåll:Aktiva ingredienser:
Body Science proprietary blend
AminoProX (L-leucin, L-lysin, L-fenylalanin, L-treonin, L-citrullin malat, L-valin, L-histidin, L-isoleucin, DL-methionin, vitamin B6).Body Science proprietary blend Energizer
(L-tyrosin, acetyl L-karnitin, koffein)
Inaktiva ingredienser: Fruktsyra, aromer, sötningsmedel aspartam. Innehåller en fenylalaninkälla.Inte för att vara elak men allt står på deras hemsida.
Skilldnaden mellan XX och XXX är att xx är mer en återhämningsprodukt men man kan ta den som en Pwo också. XXX är en Pwo produkt.
Hälsningar
Peter Singertack för svaret, det är alltså eaa-xx jag ska ha innan träning och kan ha den ihop med creatine?
det är alltså ingen gainer som man lätt kan bli flötig av?
jag tränar gym 5dagar i v men har ändå lätt att lägga på mig hull runt bålen
4 februari, 2010 at 16:29 #346347Anonym anvandareMemberNej det är ingen gainer och du kan ta kreatin med den.
4 februari, 2010 at 17:50 #346348Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:det står ju på innehållsförteckningen på mmsports hemsidaNej EAA har inget med gainers etc att göra, det är snarare ett sätt att snabbt höja aminosyranivåerna i blodet/musklerna UTAN att äta massa (mindre kalorier och ingen klump i magen)
Kör på vanligt EAA till att börja med, så ser du om det är något ”att ha”. Tänk på att ta det på så fastande mage som möjligt
ursäkta om jag är trög men vanligt eaa är det t.ex eaa-xx som bs tillverkar?
jag kör med massacra 1 ibland när jag känner mig slö har den samma effekter som eaa-xx?
4 februari, 2010 at 18:09 #346349Anonym anvandareMemberNej, den har inte samma effekt. EAA-XX är en återhämtningsprodukt och utan stimulanter (uppiggande ämnen). MMsports helt ”vanliga” EAA-produkt heter rätt och slätt *trumvirvel* EAA!! Inga X, ingenting konstigt alls.
För att säga som alla andra gjort, ALLT står förklarat på deras hemsida, det är inte raketforskning precis4 februari, 2010 at 18:42 #346350Anonym anvandareMembergrekelito wrote:Nej, den har inte samma effekt. EAA-XX är en återhämtningsprodukt och utan stimulanter (uppiggande ämnen). MMsports helt ”vanliga” EAA-produkt heter rätt och slätt *trumvirvel* EAA!! Inga X, ingenting konstigt alls.
För att säga som alla andra gjort, ALLT står förklarat på deras hemsida, det är inte raketforskning precisdå får jag be dig och alla andra om ursäkt å så får jag snällt läsa på deras hemsida istället.
att få höra hur andra gör eller andras åsikter underlättar ju ingenting
4 februari, 2010 at 19:09 #346351Anonym anvandareMemberKänns som en återkommande fråga, är väl några gånger i veckan nu.
4 februari, 2010 at 19:26 #346352Anonym anvandareMemberFattas bara att de släpper en EAA-XXXX också så är en sticky nödvändig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.