Nytt tillskott till Sommaren!

Home Forums Kosttillskott Nytt tillskott till Sommaren!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Tänkte köpa något nytt att prova på nu på sommarlovet när jag verkligen har tid med träningen 100% :) I vanliga fall nöjer jag mig med gainer som tillskott, men tänkte det kunde va kul att prova något mer.

Leta lite bland gymgrossisten sortiment och fann denna produkt som tydligen ”garanterat ska ge resultat på 15 dagar”. Den kallas ”Hardcore Musclebuilding Stack”

Den är ju nedrans dyr. Tänkte fråga om den ger några bra resultat, om jag mestadels är ute efter volym. Hur funkar den exakt?

Har ni annars några tips på något jag kan testa?

Mvh Lofarn

Kreatin monohydrat.

Maod wrote:
    Kreatin monohydrat.

Oh, vilket välutvecklat svar. Du kunde inte skriva något mer så TS vet vad du menar, och varför du tycker så?

Maod wrote:
    Kreatin monohydrat.

Nej? Det är inget monohydrat i det paketet.
    Jag har testat de där i 1 månad (30 dagar) och jag kände jäkligt stor skillnad. Jag gick upp i vikter som in i norden och blev nått kg tyngre. Har aldrig litat på muscletech:p men de där paketet med Leukic, Gakic och Creakic funkade riktigt bra, varför jag inte fortsatte med det är för att de gör plånboken ganska empty

Pröva M stack eller No Shotgun +
    EAA +
    Kreatin Magna FX (Tycker om Magna) eller något Kreatin Creapure +
    och något Blandprotein

Kostar klart lite pengar men det är värt det.
    8)

TRÄNINGSAKTIVATOR

VARJE DOS GER:
    ß-Alanin 4 000 mg
    Ginseng 1 000 mg
    Magnesium 500 mg
    Vitamin B6 (Pyridoxin) 200 mg
    Vitamin C 200 mg
    Vitamin B12 (Kobalamin) 100 mcg
    Vitamin B5 (Pantoten) 100 mg
    Guarana 300 mg

FÖRPACKNING: 26 G, 786 G VILKET GER 30-40
    DOSER.

Cirka Pris 449kr:(

Lofarn wrote:
    Tänkte köpa något nytt att prova på nu på sommarlovet när jag verkligen har tid med träningen 100% :) I vanliga fall nöjer jag mig med gainer som tillskott, men tänkte det kunde va kul att prova något mer.

Leta lite bland gymgrossisten sortiment och fann denna produkt som tydligen ”garanterat ska ge resultat på 15 dagar”. Den kallas ”Hardcore Musclebuilding Stack”

Den är ju nedrans dyr. Tänkte fråga om den ger några bra resultat, om jag mestadels är ute efter volym. Hur funkar den exakt?

Har ni annars några tips på något jag kan testa?

Mvh Lofarn

Maod wrote:
    Kreatin monohydrat.
    sannanas wrote:
    Oh, vilket välutvecklat svar. Du kunde inte skriva något mer så TS vet vad du menar, och varför du tycker så?

Det är ett tips på något han kan testa, vill han ha mer infomartion finns det att hämta överallt på nätet.

Danne Mann wrote:
    Nej? Det är inget monohydrat i det paketet.
    Jag har testat de där i 1 månad (30 dagar) och jag kände jäkligt stor skillnad. Jag gick upp i vikter som in i norden och blev nått kg tyngre. Har aldrig litat på muscletech:p men de där paketet med Leukic, Gakic och Creakic funkade riktigt bra, varför jag inte fortsatte med det är för att de gör plånboken ganska empty

Som sagt så var det bara ett tips på något han kan testa som ett alternativ.

Kanske skulle tilllägga att jag har testat kreatin förut :p Märkte ingen superskillnad av det. Vill helst prova någon som är lite ”över standard” om ni fattar, något lite mer ovanligt :nod

Tack för respons iaf! Och nu efter Danne Manns svar så känner jag mig lite sugen på att prova den där! Sen finns det ju en del andra tips som ser rätt bra ut :up:

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.