Home › Forums › Kosttillskott › Nytt tillskott till Sommaren!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2009 at 22:25 #63525Anonym anvandareMember3 juni, 2009 at 22:25 #427600Anonym anvandareMember
Tänkte köpa något nytt att prova på nu på sommarlovet när jag verkligen har tid med träningen 100% I vanliga fall nöjer jag mig med gainer som tillskott, men tänkte det kunde va kul att prova något mer.
Leta lite bland gymgrossisten sortiment och fann denna produkt som tydligen ”garanterat ska ge resultat på 15 dagar”. Den kallas ”Hardcore Musclebuilding Stack”
Den är ju nedrans dyr. Tänkte fråga om den ger några bra resultat, om jag mestadels är ute efter volym. Hur funkar den exakt?
Har ni annars några tips på något jag kan testa?
Mvh Lofarn
4 juni, 2009 at 08:15 #427601Anonym anvandareMemberKreatin monohydrat.
4 juni, 2009 at 09:58 #427602Anonym anvandareMemberMaod wrote:Kreatin monohydrat.Oh, vilket välutvecklat svar. Du kunde inte skriva något mer så TS vet vad du menar, och varför du tycker så?
4 juni, 2009 at 10:00 #427603Anonym anvandareMemberMaod wrote:Kreatin monohydrat.Nej? Det är inget monohydrat i det paketet.
Jag har testat de där i 1 månad (30 dagar) och jag kände jäkligt stor skillnad. Jag gick upp i vikter som in i norden och blev nått kg tyngre. Har aldrig litat på muscletech:p men de där paketet med Leukic, Gakic och Creakic funkade riktigt bra, varför jag inte fortsatte med det är för att de gör plånboken ganska empty4 juni, 2009 at 10:42 #427604Anonym anvandareMemberPröva M stack eller No Shotgun +
EAA +
Kreatin Magna FX (Tycker om Magna) eller något Kreatin Creapure +
och något BlandproteinKostar klart lite pengar men det är värt det.
4 juni, 2009 at 11:10 #427605Anonym anvandareMemberTRÄNINGSAKTIVATOR
VARJE DOS GER:
ß-Alanin 4 000 mg
Ginseng 1 000 mg
Magnesium 500 mg
Vitamin B6 (Pyridoxin) 200 mg
Vitamin C 200 mg
Vitamin B12 (Kobalamin) 100 mcg
Vitamin B5 (Pantoten) 100 mg
Guarana 300 mgFÖRPACKNING: 26 G, 786 G VILKET GER 30-40
DOSER.Cirka Pris 449kr
4 juni, 2009 at 14:25 #427606Anonym anvandareMemberLofarn wrote:Tänkte köpa något nytt att prova på nu på sommarlovet när jag verkligen har tid med träningen 100% I vanliga fall nöjer jag mig med gainer som tillskott, men tänkte det kunde va kul att prova något mer.Leta lite bland gymgrossisten sortiment och fann denna produkt som tydligen ”garanterat ska ge resultat på 15 dagar”. Den kallas ”Hardcore Musclebuilding Stack”
Den är ju nedrans dyr. Tänkte fråga om den ger några bra resultat, om jag mestadels är ute efter volym. Hur funkar den exakt?
Har ni annars några tips på något jag kan testa?
Mvh Lofarn
Maod wrote:Kreatin monohydrat.sannanas wrote:Oh, vilket välutvecklat svar. Du kunde inte skriva något mer så TS vet vad du menar, och varför du tycker så?Det är ett tips på något han kan testa, vill han ha mer infomartion finns det att hämta överallt på nätet.
Danne Mann wrote:Nej? Det är inget monohydrat i det paketet.
Jag har testat de där i 1 månad (30 dagar) och jag kände jäkligt stor skillnad. Jag gick upp i vikter som in i norden och blev nått kg tyngre. Har aldrig litat på muscletech:p men de där paketet med Leukic, Gakic och Creakic funkade riktigt bra, varför jag inte fortsatte med det är för att de gör plånboken ganska emptySom sagt så var det bara ett tips på något han kan testa som ett alternativ.
4 juni, 2009 at 17:56 #427607Anonym anvandareMemberKanske skulle tilllägga att jag har testat kreatin förut :p Märkte ingen superskillnad av det. Vill helst prova någon som är lite ”över standard” om ni fattar, något lite mer ovanligt :nod
Tack för respons iaf! Och nu efter Danne Manns svar så känner jag mig lite sugen på att prova den där! Sen finns det ju en del andra tips som ser rätt bra ut :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.