Home › Forums › Kosttillskott › Öka tolerans för NO-Xplode?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2009 at 15:11 #59642Anonym anvandareMember20 december, 2009 at 15:11 #348817Anonym anvandareMember
Jag har nu använt NO-Xplode i ca 1 år…
2 skopor (3dl vatten) mår jag illa av, 1½ skopa blir det bättre men lite mindre effekt,
men efteråt mår jag fortf sådär illa fast inte lika kraftigt.
Känns precis som att jag är nervös, magen ”darrar” precis som när man är väldigt nervös inför något.
Detta gör att jag kanske måste minska dosen ytterligare men effekten kommer ju då avta betydande mkt, märktes när jag minskade från 2 till 1½ skopa.
Tar det alltid på tom mage som det står att man ska göra, väntar 30-45 min och sedan kör igång med träningspasset.Är det någon som vet hur man kan öka toleransen för detta kreatinet?
Så att jag åtminstonde kan ta minst 1½ skopa utan att må dåligt efteråt.20 december, 2009 at 15:55 #348818Anonym anvandareMemberSquashii wrote:Jag har nu använt NO-Xplode i ca 1 år…2 skopor (3dl vatten) mår jag illa av, 1½ skopa blir det bättre men lite mindre effekt,
men efteråt mår jag fortf sådär illa fast inte lika kraftigt.
Känns precis som att jag är nervös, magen ”darrar” precis som när man är väldigt nervös inför något.
Detta gör att jag kanske måste minska dosen ytterligare men effekten kommer ju då avta betydande mkt, märktes när jag minskade från 2 till 1½ skopa.
Tar det alltid på tom mage som det står att man ska göra, väntar 30-45 min och sedan kör igång med träningspasset.Är det någon som vet hur man kan öka toleransen för detta kreatinet?
Så att jag åtminstonde kan ta minst 1½ skopa utan att må dåligt efteråt.du har tagit det alldeles för länge ta ett uppehåll på en månad så kommer efekten tillbaka, vanligtvis tar man bara sådana produkter i eett par veckor för att sedan ta ett uppehåll på 2-4 veckor eller mer.
20 december, 2009 at 21:14 #348819Anonym anvandareMemberHar du alltid blivit illamående av NO-Xplode? Om du har det så byt till en annan NO produkt eller liknande PWO.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.