- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Olika kostillskott vid bulk o deff?
Hej.
Jag tänkte använda dess kostillskott till bulk och deff och jag undrade om ni rekommenderar något av dessa samt om man kan ta för mycket kostillskott så det blir negativt på resultaten:
Kostillskott vid deff: Vassle, Kaseinprotein, omega 3 kapslar (3 per dag) och Multi Fx som innehåller mineraler och vitaminer från Gymvaruhusets egna produkt.
Kostillskott vid bulk: Vassle/kreatin, omega 3 kapslar (1per dag) kreatin, Rage (faring) samt Multi FX (sen ovan)
Vad tycker ni om dessa? tänkte mer på om man kan äta kreatin medans man tar rage?
Är lite nybörjare på kostillskott så svara snällt
/Matte
Det ser bra ut.
Inga onödigt dyra grejer och inget överhypat med tveksam effekt. Bra grund helt enkelt, jag tycker i alla fall att man inder hela vinterhalvåret bör supplementera med extra D-vitamin (även om det ingår i multivitamintillskottet) men det kan du vänta med till september eller så.
Så man kan ta kreatin i samband med Rage?
Har ni några åsikter om Rage, den ska visst vara grym?
Ja, men Rage innehåller kreatin så efter uppladdningsfasen behöver du inte ta kreatin under de dagar du tränar och tar Rage. Men du kan dock göra det om du vill, 5gr extra dessa dagar har troligtvis ingen större negativ effekt om du nu är frisk för övrigt.
Förslagsvis tar du även kreatin under deff för att behålla så mycket styrka som möjligt!
Bulk-tillskotten är som mina, så riktigt nice alltså Dock tycker jag Rage x2 är bättre
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY