Home › Forums › Kosttillskott › Originalförpackning?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2009 at 00:11 #63708Anonym anvandareMember27 maj, 2009 at 00:11 #431624Anonym anvandareMember
Skulle nu ikväll hälla över 4kg whey-80 till min hink som jag alltid använder men kom då på en sak. På alla dessa förpackningar står det ”förvaras i originalförpackning”. Finns det någon anledning till att göra det? Håller sig näringsinnehållet bättre eller vad?
Antar att det inte borde spela någon roll men var ändå tvungen att fråga er experter:up:
27 maj, 2009 at 08:00 #431625Anonym anvandareMemberSkitsamma. När förpackningen väl är öppnad spelar det ingen roll.
27 maj, 2009 at 08:25 #431626Anonym anvandareMemberSpelar ingen roll egentligen, bara du förvarar det i en bekväm och fuktsäker förpackning. Eftersom proteintillskott inte är vakumförpackade från början så finns redan syre i förpackningen.
Vänl,,,
Tobbe27 maj, 2009 at 16:13 #431627Anonym anvandareMembermuskelbyggarn wrote:Spelar ingen roll egentligen, bara du förvarar det i en bekväm och fuktsäker förpackning. Eftersom proteintillskott inte är vakumförpackade från början så finns redan syre i förpackningen.Vänl,,,
TobbePrecis så jag resonerade. Jag menar kaffe ska man ju inte hälla över från originalförpackningen fast det e ju vacumförpackat:up:
27 maj, 2009 at 20:30 #431628Anonym anvandareMemberLind-Wall wrote:Precis så jag resonerade. Jag menar kaffe ska man ju inte hälla över från originalförpackningen fast det e ju vacumförpackat:up:Fast ha ett öppnat kaffepaket är ju ingen höjade, ostabilt skit
Och likadant med billiga proteiner som inte ens orkar leverera i en riktig plastburk
Vänl,,,
Tobbe27 maj, 2009 at 20:36 #431629Anonym anvandareMembermuskelbyggarn wrote:Fast ha ett öppnat kaffepaket är ju ingen höjade, ostabilt skitOch likadant med billiga proteiner som inte ens orkar leverera i en riktig plastburk
Vänl,,,
TobbeBetalar ju hellre lite mindre än att få en ny plastburk varje gång:).
Förstår inte vad du menar med kaffet? Konstigt formulerat;)
27 maj, 2009 at 22:35 #431630Anonym anvandareMemberLind-Wall wrote:Betalar ju hellre lite mindre än att få en ny plastburk varje gång:).Förstår inte vad du menar med kaffet? Konstigt formulerat;)
Jepps, såg det nu. Vad jag menar är att kaffe vill man fylla i en annan förpackning som är mer stabil i skåpet. Ha en ranglig påse ”ståendes” i skafferiet är ingen höjdare – liknelsen då med billigt protein som också kommer i det formatet -behöver fyllas om i ny förpackning.
Vänl,,,
Tobbe -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.