Pre-Workout utan kolhydrater?

Home Forums Kosttillskott Pre-Workout utan kolhydrater?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Vilka Pre-Workout finns det att välja på som inte innehåller några kolhydrater?

Brutal FX
    BSN – NO Xplode innehåller kolhydrater men bara 2gr/portion (22gr) vilket kan anses som försumbart såvida du inte kör en ketogen diet.

Finns ett antal till med ytterst lite kolhydrater och säkert ett par till helt utan om du letar runt bland återförsäljarna! ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Brutal FX
    BSN – NO Xplode innehåller kolhydrater men bara 2gr/portion (22gr) vilket kan anses som försumbart såvida du inte kör en ketogen diet.

Finns ett antal till med ytterst lite kolhydrater och säkert ett par till helt utan om du letar runt bland återförsäljarna! ;)

Söker en som är helt fri från kolhydrater. Då jag kör en ketogen diet:up:.

Då finns ju iaf Brutal FX! + i kanten för att den smakar bra med. ;)

NO-shotgun… den har inga kolisar i sig, och är bättre än alla jag provat även de med kolisar i..

Nitroxpand från self. har 0 i sig:up:. använder jag själv under dieten

Jag har tidigare kört med SuperPump 250 och varit grymt nöjd med den:emo-thumb.
    Vilken Pre-Workout ska man välja nu det finns ju en del utan kolhydrater att välja på. Vilken är grymast?

Muscletech: Myoshock HSP, EAA-XXX, USPlabs Jacked, Animal Pump, Animal M stack, ALRI N’gorge, ALRI WTF, Fairing KCG R2, Olimp Knockout, Hemodralix, Vyo Tech 17HD, Self Nitroxpand

Har provat NO-shotgun och tycker den har funkat bra men en del av grejen med preworkout drinkar är ju kolhydraterna iaf enligt mig men visst kan dom vara effektiva ändå

Millennium Sport Technologies – Ragnarok.

En av de bästa PWO som jag har provat, 0 carbs.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.