Prestationshöjare

Home Forums Kosttillskott Prestationshöjare

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Okej, jag har funderat på en sak. Vi alla här vet ju vad anabola är, duh, men prestationshöjare – är det så bra som det låter?

1. är det bra för träningen? hur bra? helt-okej-bra, eller skiiiitbra?
    2. Är det bra för kroppen? det är ingen fummelifummeli med det?

kanske är helt lugnt och jag bara är sådär löjligt försiktig men jag vill ju ändå vara säker på att det inte är skit man stoppar i sig, liksom,

och 3. Vilket är bäst om man ska köpa prestationshöjare då? Dvs, vilket ger mest effekt om man vill bygga upp sig, inte bodybuilder, utan snäppet under det.

(Just nu kör jag endast med Twinlab’s Mass Fuel)

Prestationshöjaren är riktigt bra för träningen om du känner att du behöver lite motivation eller känner trötthet innan passet. Det blir en rejäl kick för mig iaf.

Om det är bra för kroppen.. Alla reagerar olika på sånt, du märker hur du mår men det är inget som är direkt farligt för kroppen.

Prova någon som du känner för, jag själv kör med NO-Xplode och den får verkligen igång mig. Rekommenderas starkt!

Okej, har kollat in No-Explode och den verkar rätt bra utav det som står på gymgrossisten! då har jag bara en fråga till, man kan väl köra att man kör No-Xplode före träningen och MAss fuel efter träningen? eller blir det en konstig blandning då?

Jag har inte kört några prestationshöjande på ett tag nu, inte ens kreatin, och jag känner att träningen går väldigt dåligt. Har tappat massor i styrka =(
    Så dom ger ju garanterat effekt i styrka och träningsmotivation, som leder till mer muskelmassa.

MJohan wrote:
    Okej, har kollat in No-Explode och den verkar rätt bra utav det som står på gymgrossisten! då har jag bara en fråga till, man kan väl köra att man kör No-Xplode före träningen och MAss fuel efter träningen? eller blir det en konstig blandning då?

Det går bra inga problem med det.

Angående vilken prestationshöjare jag tycker är bra så är det rage 2 som jag tycker är den bästa av dom jag prövat.

fenyletylamin wrote:
    Jag har inte kört några prestationshöjande på ett tag nu, inte ens kreatin, och jag känner att träningen går väldigt dåligt. Har tappat massor i styrka =(
    Så dom ger ju garanterat effekt i styrka och träningsmotivation, som leder till mer muskelmassa.

Håller med, blir stor skillnad för mig också. Har börjat med kreatin nu för 1a gången för att se hur det blir, samt laddat med några burkar Xplode!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.