Pro Methoxy

Home Forums Kosttillskott Pro Methoxy

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

är Pro Methoxy bra eller? för jag har läst runt som F*n och hittat en massa olika affärer som säljer detta…. men MaxiElit säger att man inte ska intaga detta med hjälp utav pulver, tabbletter eller liknande för dess tester på möss mm togs med spruta och därför säger MaxiElit att man kan inta det oralt fast det e i sprayburk och man låter det vara kvar i munnen… undrar bara för det e inte sköj o sköpa skit produkter :P

MVH Julle

helt värdelöst!

okej vad grundar du det på?

??? svar tack??

hallå?

Jullson wrote:
    är Pro Methoxy bra eller? för jag har läst runt som F*n och hittat en massa olika affärer som säljer detta…. men MaxiElit säger att man inte ska intaga detta med hjälp utav pulver, tabbletter eller liknande för dess tester på möss mm togs med spruta och därför säger MaxiElit att man kan inta det oralt fast det e i sprayburk och man låter det vara kvar i munnen… undrar bara för det e inte sköj o sköpa skit produkter :P

MVH Julle

Visst kan upptaget tänkas vara bättre om det tas upp via blodkärlen i munhållan men frågan är om du får någon effekt även om du skulle injicera det?

Det har vad jag vet inte kommit några studier utöver de som är publicerade i patentet från 1977 eller när det nu var och trovärdigheten är lite tveksam. I patentet har jag för mig att methoxyflavone gavs oralt dessutom.

Jag skulle nog rekommendera dig att lägga pengarna på något annat.

nemen jag kollar ju bara har inte sakt att jag ska köpa det lr?

Jullson wrote:
    nemen jag kollar ju bara har inte sakt att jag ska köpa det lr?

Men lugn i bussen.

kunde ingen svara seriöst på denna fråga?

Första svaret är både seriöst och korrekt.

snarare pro bullshit.

Jag och en kamrat köpte en burk var av detta preparat på topformula.se
    Vilket är en ganska skum sida men hur som helst.

Från och med första tabletten fick jag ont i huvudet. Under dag två så hade
    jag så ont i huvudet efter sammanlagt 4 tabletter att jag slutade.
    Någon natt senare så vaknade jag av fruktansvärd feber, huvudvärk och yrsel. Var riktigt otäckt. Dagen där på när jag vaknade mådde jag någorlunda bra och gick iväg och tränade. Dagen efterträningen fick jag fruktansvärt ont i nacke, axlar som jag kört dagen innan samt huvudvärk. Detta är idag precis en vecka sedan och jag har fortfarande symptom som lätt bakomliggande huvudvärk, vid för snabba rörelser så får jag lite yrsel, är fortfarande öm runt nacken. Detta trots att jag inte äter längre.

Min kompis som började äta någon dag efter mig och äter fortfarande har hela tiden lite lätt huvudvärk, händer att han blir snurrig då han blundar och har ont i leder. Han ska testa några dagar till och om det inte blir bättre så ska även han lägga av.

Så jag rekommenderar det verkligen inte. Tyvärr.

jag och en polare köpte pro methoxy från topformula och har kört det nu hela vägen då 30 dagar tillsammans med pro kreatin geem och det har funkar riktigt bra för oss muskelmassan har ökat på mig med 12% och 9% på min kompis och vi båda har blivit mycket starkare och uthålligare ingen av oss har fått några bieffekter som huvudvärk feber eller liknande. till dessa 2 prudukter körde vi med twinlab 100% whey protein fuel. detta har funkat super:emo-thumb

knemil1 wrote:
    jag och en polare köpte pro methoxy från topformula och har kört det nu hela vägen då 30 dagar tillsammans med pro kreatin geem och det har funkar riktigt bra för oss muskelmassan har ökat på mig med 12% och 9% på min kompis och vi båda har blivit mycket starkare och uthålligare ingen av oss har fått några bieffekter som huvudvärk feber eller liknande. till dessa 2 prudukter körde vi med twinlab 100% whey protein fuel. detta har funkat super:emo-thumb

Wow en ökning av 12% resp 9% på 30 dagar! Hur räknade ni ut det?
    Vägde ni 40kg när ni började med det eller?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.