- This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Protein med kaffe smak ?
Tja.
Någon som vet vilket tillverkare som gör protein med kaffe / Latte smak ?
Jag beställde för länge sen från GG och då fick jag med ett smakprov på ett protein med asgod kaffesmak men paketet är tyvärr borta.
ingen som vet ?
Scitec har en cappucinosmak som är rätt god på sin 100% Whey protein professional. Å andra sidan dricker jag inte kaffe, så jag vet nog inte vad jag snackar om
Någon som vet vilket tillverkare som gör protein med kaffe / Latte smak ?
Jag beställde för länge sen från GG och då fick jag med ett smakprov på ett protein med asgod kaffesmak men paketet är tyvärr borta.
Har funnits i Sverige tidigare men verkar inte ha fallit väl ut.
Hade jag varit som dig skulle jag kolla på shoppar från england och usa.
GV har Fx. i smaken mocha cream
Dalblads Whey class+ Stevia har latte. Nanox Varcil R2 har med cappucino. Self Micro Whey Active har med latte.
såg på gymmet idag att de hade tagit in 0.7kg påsar från olimp o där fanns de en, tror smaken hette icecoffee kanske kan va nå?
toppen..ska testa mig fram :eat
Olimps Ice Coffe.
Whey Complex 100%
Optimum Nutrition 100% Whey finns i smaken Mocca Cappucino, perfekt balans på smaken av kaffe. Farligt god
Vänl,,,
Tobbe
Whey Fx Mocca Cream är super men tror att den inte finns för tillfället.
Ett tips är annars att blanda i lite frystorkat kaffe (Nescafe) i t ex Whey Fx vanilj.
Vänl,,,
Tobbe
Helt ok, ordentligt smak och fyllighet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY