Rage el NO xplode samtidigt som meltdown.

Home Forums Kosttillskott Rage el NO xplode samtidigt som meltdown.

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Kosstillskotten jag kör på nu e koffeintabletteter/meltdown/multivitaminer/ aminosyror och cla

Men det jag undrar är om det går att ta rage eller NO xplode innan träning tillsammans med koffein och meltdown.

skumt nog känner jag inte den energin jag vill känna av bara koffein och meltdown och jag kommer ihåg att när jag körde med no xplode orkade jag så mycket mer och var inte lika seg i huvet som nu i gymmet.

så kan man kombinera dessa eller har dem motsatt effekt på varandra.

Kan tillägga att jag små deffar.

zaniar wrote:
    Kosstillskotten jag kör på nu e koffeintabletteter/meltdown/multivitaminer/ aminosyror och cla

Men det jag undrar är om det går att ta rage eller NO xplode innan träning tillsammans med koffein och meltdown.

skumt nog känner jag inte den energin jag vill känna av bara koffein och meltdown och jag kommer ihåg att när jag körde med no xplode orkade jag så mycket mer och var inte lika seg i huvet som nu i gymmet.

så kan man kombinera dessa eller har dem motsatt effekt på varandra.

Kan tillägga att jag små deffar.

En normal person skall man inte rekommedera att ta den kombinationen du gör samtidigt.

Men du verkar ha hög tollerans, om du inte får några biverkningar eller mår dåligt är det väl ok..

Personligen halverar jag alla stimprodukter och får bra effekt..
    Alla är vi olika.

Du kanske snart borde ta ett ”brejk” från stimprodukter du verkar ha byggt upp en hög tolerans. Jag skulle inte rekommendera att bara fortsätta öka doserna hela tiden.

Tar uppehåll varje månad med dessa produkter och har hittils inte kännt av någon biverkning alls(jäkligt skönt).

Men då ska jag prova på och kombinera dessa tack för hjälpen.

No-xplode, koffein och meltdown :P Vad ska du göra flyga till månen? Ne men skämt o sido, ta ett uppehåll för ditt eget bästa. Då kommer du få grym effekt sen istället ! :up:

Personligen skulle jag aldrig köra den kombon innan träning, hade garanterat blivit för bra för mig.
    Däremot har jag kört 3 st meltdown på morgonen och NO-Xplode innan passet på kvällen, vilket fungerat bra.

Hur sover du på nätterna? :)

Då hämtade jag ut mina produkter igår och istället för rage eller NO xplode vart det superpump 250.

provade kombon meltdown och superpump innan träningen (tänkte att jag ska vänta med att ta koffeinet och se hur denna mix va), FYYYFFFFFFFAAAAAAÄÄÄÄÄÄN VA GRYYYYMT!!!!!!!!! vilken ork och vilket tryck man får helt otroligt. det är det här jag vill känna när jag gymmar.

Jag sover som en stock=)
    och jag tcyker att du ska prova det=)=)

Lånar tråden lite (hoppas det är ok?)

Bör man när man käkar VPX Meltdown, ta ett extra fett-tillskott?

t.ex. omega-3

eller är det dumt om man vill få maximal effekt av Meltdownen?

Tack på förhand!

/Malkowitch

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.