Home › Forums › Kosttillskott › Recension Androx-Q12
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2011 at 11:39 #357085Anonym anvandareMember
Recension av Androx-Q12
Avslutade en 8 veckors period medAndrox-q12 för två veckor sedan och tänkte skriva lite om hur jag upplevde produkten och vad jag fick ut av den. Följde rekommenderad dos och tog 3 kapslar utspritt över dagen.
Ålder: 26 år
Startvikt: 108.5
Slutvikt: 110
Midjemått: Oförändrat
Antal reps vid träning: 3-20
Antal träningsår: 7 år
Träningssplit: 4 dagar i veckan varje pass tar 40-60 minuter. Seten är mellan 8-12 beroende på muskelgrupper som tränas
Övriga tillskott under perioden: EAA, omega3, multivitamin
Kost: 3-4 Större mål samt 1-3 mindre. Ingen speciell diet, äter det jag villStyrka/uthållighet
Upplevde en ökad ork och styrka på Androx, det gäller både vid låga samt höga repetitioner. Vikterna kändes lättare än vanligt och motivationen att ta i ännu mer ökade. Lite exempel på ökningar:Hantelpress lutande uppåt
Start: 60×11
Slut: 60×14Plan bänkpress
Start: 180×2
Slut 180×3 (kanske inte ser ut som en sjuk ökning men från att skaka upp två reps till att klara 3 med en fin teknik är bra)Knäböj
Start: 150×12
Slut: 150×19Marklyft
Start: 250×2
Slut: 250×4Bara några exempel nämndes här!
Form
Formen är en aning tightare över bröst och axlar nu efter denna period. Midjemått oförändrat.Pump
Fick en väldigt skön pump under passen och även en härlig känsla i kroppen över dagen.Återhämtning
Upplevde snabbare återhämtning och kände mig fräshare hemma och på jobbet!
Sexdrift
Flickvän uppskattade det och jag med. Ökad sexdrift speciellt efter passenHumör
Oförändrat är i princip alltid gladSummering
Jag är väldigt nöjd över perioden och ökningarna jag gjorde. Det är ett tillskott jag kommer använda igen och jag hoppas det även kommer en ny version på det som jag kan prova i framtiden. En ökad styrka och ork på gymmet såväl som i privatlivet bäddar för ett bra betyg från mig. Ett av de bästa tillskotten jag provat!Betyg: 9 av 10 (förhoppningsvis kommer det en ännu bättre version i framtiden därför inte 10 av 10)
21 juni, 2011 at 11:39 #59884Anonym anvandareMember21 juni, 2011 at 16:34 #357086Anonym anvandareMemberIntressant läsning. Har du någon annan testo-produkt att jämföra med? hann du märka någon förändring på din hy? behöll du bra fokus genom hela passet?
21 juni, 2011 at 19:57 #357087Anonym anvandareMemberKul läsning…
…men att utelämna 1 poäng för att vänta in en bättre variant i framtiden är lite väl ojust!
Tänk om en lärare sa så till en elev…
-”Du får bara VG för det kanske kommer en bättre elev nästa år”Haha..bara ett kul anekdot
Fick du några bieffekter och hur känner du dig efteråt. Har du tappat det du fått efter att du slutat kuren?
/Matte
23 juni, 2011 at 11:41 #357088Anonym anvandareMemberHavrefras: Jag har provat Jungle warfare och 2 till äldre boosters så jag jämför mot dem och då ligger Androx 1 klass över! Förändringen på min hy var att den blev bättre, då jag lidit av acne förr så kändes den mycket slätare och finare. Fokus var bra genom hela passen (som sagt tränar inte långa pass)
Matte: Haha ja jag vet den är 10 av 10 just nu men man hoppas alltid på bättre . Jag känner inga bieffekter alls nu efter kuren och styrkan finns kvar, ökar fortfarande i vissa övningar.
23 juni, 2011 at 14:04 #357089Anonym anvandareMemberhemligt wrote:Havrefras: Jag har provat Jungle warfare och 2 till äldre boosters så jag jämför mot dem och då ligger Androx 1 klass över! Förändringen på min hy var att den blev bättre, då jag lidit av acne förr så kändes den mycket slätare och finare. Fokus var bra genom hela passen (som sagt tränar inte långa pass)Matte: Haha ja jag vet den är 10 av 10 just nu men man hoppas alltid på bättre . Jag känner inga bieffekter alls nu efter kuren och styrkan finns kvar, ökar fortfarande i vissa övningar.
Du syftar på jungle warfare extreme i så fall.
Har testat både JW orginal och Androx. Det går inte att jämföra. Finns inget lagligt som slår JW. Så sluta överdriv.Testopro från AI är dessutom en klass över androx, som oxå är en modern ”testobooster”
23 juni, 2011 at 20:43 #357090Anonym anvandareMemberloverius wrote:Du syftar på jungle warfare extreme i så fall.
Har testat både JW orginal och Androx. Det går inte att jämföra. Finns inget lagligt som slår JW. Så sluta överdriv.Testopro från AI är dessutom en klass över androx, som oxå är en modern ”testobooster”
Enligt dig ja. Hans uppfattning och upplevelse verkar juh va annorlunda än din.
25 juni, 2011 at 21:09 #357091Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Enligt dig ja. Hans uppfattning och upplevelse verkar juh va annorlunda än din.inte ens lönt att jämföra orginal JW med androx…alla som har testat båda kan instämma
man ska jämföra örtextrakt med varandra för att få en hyfsad uppfattning. Inte hormonella produkter med örter…
25 juni, 2011 at 21:28 #357092Anonym anvandareMemberloverius wrote:inte ens lönt att jämföra or**nal JW med androx…alla som har testat båda kan instämmaman ska jämföra örtextrakt med varandra för att få en hyfsad uppfattning. Inte hormonella produkter med örter…
Får nog hålla med loverius, detta skulle ju gå emot vad de allra flesta upplevt med tanke på alla omdöme på den förstnämnda. HAr själv testat den förstnämnda och även testo booster med bockhorn och även om båda är bra går det ju som sagt inte att jämföra. Och det är ju som sagt helt olika produkter.
Men jag har ju inte testat just Androx så därför kan jag ju inte säga att dessa påståenden är bullshit, men lite överdrivet känns det allt : )
25 juni, 2011 at 22:04 #357093Anonym anvandareMemberprecis. Jag säger inte att produkten är dålig, men det finns ingen ”laglig” produkt som skulle vara effektmässigt bättre än hormonella gamla JW. Men det kanske är placebo
26 juni, 2011 at 11:45 #357094Anonym anvandareMemberVissa som tog JW fick ingen effekt av den alls..och sen har det blivit en överdriven hype runt allt…visst funkade den men allt är relativt..
Så att någon tycker en annan produkt är bättre är inte omöjligt..Dock är väl recensioner och marknadsföring extremt agresiv på Androx..
Det är väl det som vissa reagerar på…Bra produkt presis som BS Testobooster men det används många superlativ mm i promotionen av Androx..
26 juni, 2011 at 15:54 #357095Anonym anvandareMemberVad jag förstått så får ju folk bättre effekt av AQ12 än av JungleW, har inte sj testat varken den ena eller andra, men mina kunder har sagt sitt, och alla verkar tycka samma sak.
26 juni, 2011 at 16:50 #357096Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Vad jag förstått så får ju folk bättre effekt av AQ12 än av JungleW, har inte sj testat varken den ena eller andra, men mina kunder har sagt sitt, och alla verkar tycka samma sak.Jag tror att en av anledningarna att många kan tycka att en del omdömen är överdriva är att det är en bockhornsklöver-produkt, dvs inget direkt nytt. Anledning till att detta skulle vara så fantastisk är en tillsatt bakterie (enligt ett inlägg). Sen är det väll även en överdrift att alla skulle vara överens om detta? Jag vet ju inte vad dina kunder säger men jag har inte läst så många oberoende recensioner som talar om dessa grymma resultat?
Nu framstår det väll som jag är otroligt negativ, jag tror inte att det är en dålig produkt alls. Men som sagt lite overkill blir det ibland kan man ju tycka hehe.
Men man får väll helt enkelt testa den någon gång, synd bara att den är så sjukt dyr. Ska bli kul att se om någon ger sig på en oberoende jämförelse mellan Androx och nya BS testo booster.
26 juni, 2011 at 20:18 #357097Anonym anvandareMemberJag har förbrukat runt 15 burkar jw och snart 4 burkar Q12.
Q12 är en piss i nilen i jämförelse med jw!!
Finns egentligen inget att disskutera.26 juni, 2011 at 22:30 #357098Anonym anvandareMemberwand wrote:Jag har förbrukat runt 15 burkar jw och snart 4 burkar Q12.Q12 är en piss i nilen i jämförelse med jw!!
Finns egentligen inget att disskutera.+1
På JW flödade välmåendet och testot i kroppen…man kände det och massan och styrkeuppgången talade sitt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.