Reload

Home Forums Kosttillskott Reload

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Ris och ros om detta tillskott. Någon som provat? All info är välkommet.
    Mvh

Perrax wrote:
    Ris och ros om detta tillskott. Någon som provat? All info är välkommet.
    Mvh

Googla på ”anabolic pump” så kan du säkert hitta mer. Det är i stort sett samma innehåll (berberin + tanniner från Lagerstoemia Speciosa).

Kör på Anabolic pump just nu,har använt den förut,har även använt Yellow gold förr..
    Denna gången har det funkat klockrent,grym muskel fyllnad!
    Klockrent om ni frågar mig.

Ros!

dr Nick wrote:
    Kör på Anabolic pump just nu,har använt den förut,har även använt Yellow gold förr..
    Denna gången har det funkat klockrent,grym muskel fyllnad!
    Klockrent om ni frågar mig.

Ros!

Ok, får nog bli ett inköp. Men vad tycker du jag ska lägga pengarna på? Reload eller NO Shotgun?

Perrax wrote:
    Ok, får nog bli ett inköp. Men vad tycker du jag ska lägga pengarna på? Reload eller NO Shotgun?

Om inte pengarna är ett problem så kör på båda. :up:

Henrik Eiselt wrote:
    Om inte pengarna är ett problem så kör på båda. :up:

1+
    Eller om du måste välja enbart en så skulle jag välja Reload.
    Men kreatin mm är ett grymt bra komplement till Reload.

Okej, fick bli Reload och Eiselts Kre-Alkalyn.
    Tack för tipsen!

Reload kör jag, grymt bra pump

Kan man kombinera med Nitro Fx med, eller blir det kaka på kaka med Kre-alkalyn och Reload också?
    Köpte Burn Fx med för att slippa frakt, Någon som provat?

Dubbel..

Perrax wrote:
    Kan man kombinera med Nitro Fx med, eller blir det kaka på kaka med Kre-alkalyn och Reload också?
    Köpte Burn Fx med för att slippa frakt, Någon som provat?

Det går väldigt bra att kombinera.

Burn Fx tycker jag inte verkar vara något vidare utifrån innehållet.
    Se till att du får i dig dina kolhydrater ihop med Reload och vill du ha ökningar så se till att ligg på ett överskott.
    Spara Burn Fx till deffen.

Ok! Kommer ta Reload på morgonen tillsammans med frukost.
    En vid mat före träning tillsammans med Nitro fx, Kre-Alkalyn + Koffein och en efter träning tillsammans med Gainer. Funkar?
    Är det helt värdelöst att ta Reloaden under deff eller bara mindre fördelaktigt?
    Angående Burn fx anade jag svaret… Men nu är den köpt och ner ska den!
    Såg på ett annat forum nyss där du trodde att den hade skadliga ämnen i sig, stämmer detta?
    Tack för mkt bra och snabba svar!

Quote:
    En vid mat före träning tillsammans med Nitro fx, Kre-Alkalyn + Koffein och en efter träning tillsammans med Gainer. Funkar?

Nitro Fx bör tas på tom mage,jag skulle tagit den ca 30-45 min innan träningen och Reload ca 15 min innan före tränings drinken som består av 60g maltodextrin.

Quote:
    Är det helt värdelöst att ta Reloaden under deff eller bara mindre fördelaktigt?

Det går utmärkt att ta den uner deff om du får i dig minst 60g långsamma kolhydrater 3gg per dag.

Quote:
    Såg på ett annat forum nyss där du trodde att den hade skadliga ämnen i sig, stämmer detta?

Jag misstog det för Synnefrin först och då borde de ha liknande bieffekter som effedrin,men det var ju inte synefrin utan något annat.

[http://en.wikipedia.org/wiki/Octopamine]

Quote:
    Other than those finding increased food intake mentioned above, animal studies indicate that octopamine increases blood pressure, locomotor activity, and may have an antidepressant effect (although this is commonly loosely defined) [5, 20-21]. Octopamine has reportedly been used to treat low blood pressure in humans [22].

Whether or not octopamine will lead to fat loss is still up in the air. There is evidence for a possible weak lipolytic effect on balance from beta(3) agonism. However, there are also studies indicating that it increases food intake via alpha(2) agonism, which would not be helpful on a diet. Although the in vitro studies would indicate otherwise, an antilipolytic effect from alpha(2) agonism cannot be ruled out, especially in tissues with high amounts of alpha(2) receptors. It is possible that these effects may be partly prevented by taking yohimbine and potent antioxidants. However, if one is looking for a beta(3) agonist, ephedrine is a much better choice, as it has been shown to cause fat loss (especially when coadministered with caffeine) in numerous clinical trials. Ephedrine can also directly or indirectly (via release of NE) stimulate other adrenoceptors.

In addition to the problems above, octopamine has low oral bioavailability. Not only is it readily broken down by MAOI, it is extensively metabolized by the gut wall [23]. This does not mean it is completely ineffective orally, only that large doses are required for an effect (probably much larger than those found in most supplements). In conclusion, there are reasons for and against octopamine use which could only be fully resolved by further research in humans. There are other agents that are preferable to octopamine

Heaven&Hell wrote:
    Har kört Reload i två dagar nu och inte märkt ett skit.

Effekten kan nog variera lite beroende på ens insulinkänslighet. Ju sämre insulinkänslighet från början desto mer troligt att effekten blir mer direkt märkbar. Tar du en kapslar tre gånger dagligen före kolhydrater?

Reload kan del ha en direkt effekt men också en långsiktigt positiv effekt på kroppssammansättningen.

Här är lite om den ena aktiva ingrediensen:

The present data indicate that AMPK is a major intermediate in facilitating the beneficial effects of berberine. These effects are likely manifest both as short- and long-term effects. The acute effects probably involve increased GLUT4 translocation in muscle cells and increased trafficking of free fatty acids into mitochondria via increased ACC phosphorylation, both of which contribute to glucose and lipid lowering. . We could not observe acute effects of berberine on blood glucose, while AICAR was successful to reduce blood glucose acutely. However, acute administration of other AMPK agonists, such as metformin, also had no effect on blood glucose, suggesting that blood glucose–lowering action is not essential for AMPK agonist. The chronic effects involve changes in gene expression, which likely contribute to reduced fat cell differentiation and increased mitochondrial biogenesis, again contributing to lipid lowering, reduced fat mass, and improved insulin sensitivity. We have observed a significant reduction in the expression of lipogenic genes in adipose tissue following treatment with berberine either in vitro or in vivo.

[http://diabetes.diabetesjournals.org/cgi/content/full/55/8/2256 http://diabetes.diabetesjournals.org/cgi/content/full/55/8/2256%5D

Här är lite om den andra:

Effect of corosolic acid on postchallenge plasma glucose levels.
    Diabetes Res Clin Pract. 2006 Aug;73(2):174-7. Epub 2006 Mar 23.

Corosolic acid (CRA) is a substance extracted from Lagerstroemia speciosa L. and has been reported to have biological activities in in vitro and experimental animal studies. In this study, 31 subjects were orally administered 10mg CRA or a placebo, on different occasions, in a capsule 5min before the 75-g oral glucose tolerance test (OGTT) in a double-blind and cross-over design. Nineteen subjects had diabetes, seven had impaired glucose tolerance, one had impaired fasting glucose, and four had normal glucose tolerance according to the 1998 WHO criteria. There were no significant differences in plasma glucose levels before and 30min after the administration. CRA treatment subjects showed lower glucose levels from 60min until 120min and reached statistical significance at 90min. In this study, we have shown for the first time that CRA has a lowering effect on postchallenge plasma glucose levels in vivo in humans.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.