Resension Body Science Testobooster

Home Forums Kosttillskott Resension Body Science Testobooster

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • Author

Nu har jag testat body Science Testobooster i 5 veckor och det känns som att det är dags att skriva en recension på den.

Jag har doserat 3 cap 2 ggr per dag ( morgon och kväll)

Kosten under de här 5 veckorna har varit enligt Bartolls Proteinpuls Schema med 24h fasta en gång i veckan. Kolhydraterna har hållts lågt och kcal intaget har varit 1800-2400kcal/dag.

Träningen har varit aktivering och självreglering. För att se mer hur jag tränar kan ni läsa min journal här på forumet.

Nu till resultaten.

Jag har mått mycket bra under hela tiden libidon har varit hög ( brukar annars vara låg när jag ligger på energi minus) jag har inte fått några finnar eller dåligt humör.

Jag har ökat lite i samtliga övningar. Det resultatet som är lättast att mäta är bänkpress där har jag ökat från 1 rep på 92kg till 3 reps på 100kg.

Mått:
    vad +-0cm
    ben +2cm
    midja -2cm
    bröst +2cm
    arm +0,5cm
    vikt + 400g

Jag kan verkligen rekomendera produkten till någon som vill öka på naturlig väg.

Jag kommer absolut att använda produkten igen.

För enbart 5 veckor är det onekligen imponerande men beroende på föregående mått kan det vara mer eller mindre imponerande så det vore trevligt att få ta del av dessa

Roligt att den funkade…
    Med en ordentlig dos DAA-Chelate + Fenugreek är det visserligen inte så konstigt.

Tack för en bra recension!
    Ska bli kul att testa produkten själv sedan :)

Men som Olle sa, DAA-Chelate & Fenugreek är ju 2 potenta saker …

Eizbear wrote:
    Tack för en bra recension!
    Ska bli kul att testa produkten själv sedan :)

Men som Olle sa, DAA-Chelate & Fenugreek är ju 2 potenta saker …

+1. Bara testat DAA, och det är jag nöjd med så det bli intressant att testa detta.

Blir det kaka på kaka att blanda testoboostern med daa eftersom boostern redan innehåller daa?

Följdfrågan blir således OM det blir kaka på kaka, när är det mer fördelaktigt att välja endast daa framföra tesoboostern?

Började du med kostschemat samtidigt som testoboostern?

Martin_Matti wrote:
    Blir det kaka på kaka att blanda testoboostern med daa eftersom boostern redan innehåller daa?

Följdfrågan blir således OM det blir kaka på kaka, när är det mer fördelaktigt att välja endast daa framföra tesoboostern?

Man kan eventuellt plusa på lite extra DAA.

Gober wrote:
    Man kan eventuellt plusa på lite extra DAA.

Okej, hur mycket DAA är ”lite”?
    Om man kör enligt rekommendationerna på boostern 6 om dagen?

Martin_Matti wrote:

Jag tror man kan gå upp till 6000mg DAA sammanlagt. Men avakta lite och se om någon annan har bättre råd.

BS testobooster har ju 3000mg, så om inte annat kan du höja upp med rent DAA till 4500.

Martin_Matti wrote:

1000-3000mg extra går bra..
    Den ger dock bra effekt utan extra DAA..

Gober wrote:
    BS testobooster har ju 3000mg, så om inte annat kan du höja upp med rent DAA till 4500.

tackar för svaren! så inväntar jag fler råd, kanske från olle?:p

Jag har även köpt en burk idag!
    Är själv under strikt diet och får se längre fram om det ger något?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.