san fierce !!

Home Forums Kosttillskott san fierce !!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

måste bara dela med mig..

för två år sedan körde jag styrketräning med bara kroppsvikten i 8 månader, hårt som fan..

inga kostillskott överhuvud taget o inget annat heller.. jag e en 27 årig smal kille på 1.82 och 65 vägde jag då men nu 71 bara extra fett av alla pizzor, hehe
    då va jag iaf deffad och hård..

resultaten blev helt ok men det tog sin tid, och mot slutet av dessa 8 månader så fick jag upp en energi nivå som va helt grymm, ville aldrig sluta passet..plus att råstyrkan va helt grymm..

hur som helst så slutade jag pga av vissa omständigheter, och nu har jag i två år försökt tänka igång mig till aktivitet igen men inte hittat motivationen..

ganska så nyligen så hängde jag med en polare för att han skulle köpa protein o då så passa jag på o fråga han i kassan om ett kreatin som funkar bra, han rekomenderade fierce.

ok, så nu hade jag fierce hemma och tänkte att jag skulle börja utan först i en vecka sen börja med fierce..

den jävla veckan kom aldrig, så jag bestämde mig för att testa fierce med en gång istället..

åå det som hände va gryymt..
    kände mig som en ivrig hund som bara ville sätta igång o träna..

det blev att jag gick ut o sprang i 40 min och kom hem o körde ett lätt styrke pass, med total intensitet o fokus..

jag hade inte tränat på två år så jag va nöjd med den dagens träning..

nu har det gått en vecka snart.. och jag har vart ute o sprungit och kört styrka varje dag, varje dag blir mer intensiv och muskel kontraktionerna hårdare..

efter jag har druckit ett glas fierce så försvinner minsta tecken på lathet..

jag har verkligen missat nått men e tacksam för denna upptäckten, och har tänkt forstätta köra på nu..

det e säkert så att olika preparat funkar olika på olika människor..

men det här e det bästa jag gjort, är super nöjd..

efter denna burken är färdig ska jag testa vault då jag känner att san har levererat med fierce iaf!!

ps. misstänker att den måste innehålla nått annat oxo en vad som står på etiketten, för den e för bra.. plus den e ju från usa..

men men, känner jag inget ont av den tänker jag fortsätta…

om det e nån som har läst detta och oxo tycker fierce e bra, så finns det något annat man kan kombinera med som ökar resultaten..????

Styrketräning med vikter + mat brukar ju ge e hel del resultat:frust:

Fick ont i huvudet efter första meningen – som myrornas krig.

Men ja, träning är bra. Fortsätt så.

Fierce är inte Heliga Graal. Troligtvis.

Placeboeffekt?

håller med om att det inte är så tydligt skrivet..

håller med om att bra mat och vikter gör sitt…

och fierce är defenitivt ingen helig graal, den heliga graalen är enligt mig diciplin och kontiniutet plus en massa andra egenskaper som man inte kan köpa…

och sist så kan det tom vara placebo,men va fan vem bryr sig bara det funkar, hehehe

KINGPIN wrote:
    måste bara dela med mig..

för två år sedan körde jag styrketräning med bara kroppsvikten i 8 månader, hårt som fan..

inga kostillskott överhuvud taget o inget annat heller.. jag e en 27 årig smal kille på 1.82 och 65 vägde jag då men nu 71 bara extra fett av alla pizzor, hehe
    då va jag iaf deffad och hård..

resultaten blev helt ok men det tog sin tid, och mot slutet av dessa 8 månader så fick jag upp en energi nivå som va helt grymm, ville aldrig sluta passet..plus att råstyrkan va helt grymm..

hur som helst så slutade jag pga av vissa omständigheter, och nu har jag i två år försökt tänka igång mig till aktivitet igen men inte hittat motivationen..

ganska så nyligen så hängde jag med en polare för att han skulle köpa protein o då så passa jag på o fråga han i kassan om ett kreatin som funkar bra, han rekomenderade fierce.

ok, så nu hade jag fierce hemma och tänkte att jag skulle börja utan först i en vecka sen börja med fierce..

den jävla veckan kom aldrig, så jag bestämde mig för att testa fierce med en gång istället..

åå det som hände va gryymt..
    kände mig som en ivrig hund som bara ville sätta igång o träna..

det blev att jag gick ut o sprang i 40 min och kom hem o körde ett lätt styrke pass, med total intensitet o fokus..

jag hade inte tränat på två år så jag va nöjd med den dagens träning..

nu har det gått en vecka snart.. och jag har vart ute o sprungit och kört styrka varje dag, varje dag blir mer intensiv och muskel kontraktionerna hårdare..

efter jag har druckit ett glas fierce så försvinner minsta tecken på lathet..

jag har verkligen missat nått men e tacksam för denna upptäckten, och har tänkt forstätta köra på nu..

det e säkert så att olika preparat funkar olika på olika människor..

men det här e det bästa jag gjort, är super nöjd..

efter denna burken är färdig ska jag testa vault då jag känner att san har levererat med fierce iaf!!

ps. misstänker att den måste innehålla nått annat oxo en vad som står på etiketten, för den e för bra.. plus den e ju från usa..

men men, känner jag inget ont av den tänker jag fortsätta…

om det e nån som har läst detta och oxo tycker fierce e bra, så finns det något annat man kan kombinera med som ökar resultaten..????

Söderqvist1: Vasoflow kan kombineras med Fierce, Vault, V-12 enligt vad som står på burken. Jag tog en skopa fierce och 4 kapslar Vasoflow i går, en halvtime före träning, fick bra tryck!

hur länge höll ditt tryck av vasoflow? är det värt de 600-700 kr det kostar?

tack söderqvist, ska testa att kombinera med vault o vasaflow, fast vid olika tillfällen då så klart.. mkt spänande..

idag hade jag sex med tjejen fyra ggr på raken, och vanligtvis brukar jag inte palla någonting efteråt, men ett glas fierce gjorde susen jag körde på med träningen som vanligt :)

försöker kolla i nätet i olika forum vad mer den kan innehålla, jag kan ingenting om olika ämnen o sånt, men jag misstänker att det e nått förbjudet i fierce asså!!

någon som kan mer än mig och kan svara på det???

TheBigOne wrote:
    Placeboeffekt?

Mja, jag är rätt skepptisk till de mesta med Piller och pulver.. tror att inget funkar något vidare.. men när jag testade Fierce så fick jag själv en smärre chock, blev väldig pigg och fokuserad. och det är inget jag klagar på :)

dock skall man ta det lite lugnt me Fiercen.. den döljer kroppens trötthetskänslor, så risken att bli övertränad borde öka rätt kraftigt..

med Fierce blev jag aldrig trött på gymmet.. man körde på som om man vore en robot.

sebbeboy wrote:
    med Fierce blev jag aldrig trött på gymmet.. man körde på som om man vore en robot.

lust att dra en jämförelse med kcg2?

thomas.R wrote:
    lust att dra en jämförelse med kcg2?

har tyvär inte testat KCG2 :(

loverius wrote:
    hur länge höll ditt tryck av vasoflow? är det värt de 600-700 kr det kostar?

Söderqvist1: Din fråga är svår att besvara, då jag endast har provat en gång!
    Jag köpte Vasoflow på extra pris för 469 kronor. Men sett utifrån denna gång så fick jag mer tryck i kroppen än med bara Fierce! Det står på burken att man ska ta 6 kapslar en till två gånger om dagen. Jag tog endast 4 stycken i tisdags, i går så var det vilodag, då tog jag sex stycken, i dag så har jag tagit 3 i morse, kommer att ta 3 till på eftermidagen, samt 4 stycken före träning tillsamans med en skopa Firece, jag ska då efteråt utvärdera om mer är bättre eller inte!

Jag har köpt på extrapris; 8 burkar Fierce, 5 Vault, 3 V-12 Turbo, 4 Vasoflow, 8 Attitude, 1 burk Horsepower från Ultimate Nutrition. Jag har för avsikt framöver att ta 3 kapslar attitude om dagen, 6 vasoflow samt Firece före träning. En av dom andra burkarna två gånger om dagen på vilodagen med endast 6 vaso flow, samt på morgonen träningsdagen. Detta ger mig på 48 timmar 4 skoper från burkarna, samt 18 kapslar Vasoflow, 6 Attitude!

KINGPIN wrote:
    tack söderqvist, ska testa att kombinera med vault o vasaflow, fast vid olika tillfällen då så klart.. mkt spänande..

idag hade jag sex med tjejen fyra ggr på raken, och vanligtvis brukar jag inte palla någonting efteråt, men ett glas fierce gjorde susen jag körde på med träningen som vanligt :)

försöker kolla i nätet i olika forum vad mer den kan innehålla, jag kan ingenting om olika ämnen o sånt, men jag misstänker att det e nått förbjudet i fierce asså!!

någon som kan mer än mig och kan svara på det???

Bra att du har dina misstankar om Fierce, perosnligen tror jag det är jänkarna som försöker göra oss tokiga med sitt hokuspokuspulver och sen invadera Sverige.

Peter Söderqvist wrote:
    Jag har köpt på extrapris; 8 burkar Fierce, 5 Vault, 3 V-12 Turbo, 4 Vasoflow, 8 Attitude, 1 burk Horsepower från Ultimate Nutrition. Jag har för avsikt framöver att ta 3 kapslar attitude om dagen, 6 vasoflow samt Firece före träning. En av dom andra burkarna två gånger om dagen på vilodagen med endast 6 vaso flow, samt på morgonen träningsdagen. Detta ger mig på 48 timmar 4 skoper från burkarna, samt 18 kapslar Vasoflow, 6 Attitude!

Är det på gymgrossisten du köpt detta? Hur mycket pengar har inte detta kostat???

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.