Home › Forums › Kosttillskott › Skit kreatin?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 augusti, 2009 at 00:45 #62315Anonym anvandareMember4 augusti, 2009 at 00:45 #405157Anonym anvandareMember
Jo Hej alla biffar därute!
Har ett litet problem för jag har nu börjat med kreatin som heter Pepti Power Kreatin.. enligt kompisarna som testat på kreatin så ska musklerna typ börja ”brinnna” efter tränning.. men nu till delemat.. ja känner ingeting :what:
Så undrar om jag gör något fel? ja har kört i2 dagar so far men kompisarna kände i musklerna efter tydligen bara 20 minuter, är ja en så kallad non-responder? eller gör jag något fel? ja tar ett 5dl glass som jag fyller med vatten och just nu under uppladningsfasen 4 tsk kreatinTack för hjälpen på förhand!
4 augusti, 2009 at 00:48 #405158Anonym anvandareMemberAlbin Thorsell wrote:Jo Hej alla biffar därute!
Har ett litet problem för jag har nu börjat med kreatin som heter Pepti Power Kreatin.. enligt kompisarna som testat på kreatin så ska musklerna typ börja ”brinnna” efter tränning.. men nu till delemat.. ja känner ingeting :what:
Så undrar om jag gör något fel? ja har kört i2 dagar so far men kompisarna kände i musklerna efter tydligen bara 20 minuter, är ja en så kallad non-responder? eller gör jag något fel? ja tar ett 5dl glass som jag fyller med vatten och just nu under uppladningsfasen 4 tsk kreatinTack för hjälpen på förhand!
Du kan hälsa dina kompisar att det skall ta och lägga av att snacka skit. ”Brinna” efter träning:D
Du ”känner” ingenting av kreatin. Hade man gjort det, hade det bränt varje gång du käkar nötkött.Gör så här. Läs på så mycket du kan om kreatin(sök, här, på google) och kör upp fakten i ansiktet på dem.:up:
4 augusti, 2009 at 00:49 #405159Anonym anvandareMemberokej ska hälsa detta men har du några idéer om mitt problem?
4 augusti, 2009 at 00:52 #405160Anonym anvandareMemberAlbin Thorsell wrote:okej ska hälsa detta men har du några idéer om mitt problem?läs ovan:) reddade lite
4 augusti, 2009 at 00:54 #405161Anonym anvandareMemberThorsell, du har inget problem att lösa. Följ anvisningarna på burken så blir det
toppen det där.4 augusti, 2009 at 00:54 #405162Anonym anvandareMemberHar ju läst på en hel del om det nu innan… men känns som typ söndermalt sand… xD löser sig typ inte och smakar sand i bottensvepet :pop:
Edit okej tackGettodachoppa.. nej men känts som de inte händer något pga kompisarna som sagt lite annat men fattar som de inte är nåt som stämde ^^
4 augusti, 2009 at 01:29 #405163Anonym anvandareMemberAlbin Thorsell wrote:Har ju läst på en hel del om det nu innan… men känns som typ söndermalt sand… xD löser sig typ inte och smakar sand i bottensvepet :pop:Edit okej tackGettodachoppa.. nej men känts som de inte händer något pga kompisarna som sagt lite annat men fattar som de inte är nåt som stämde ^^
rör om med sked mellan klunkarna och jag kan säga dig att jag märkte ingen skillnad av mitt kreatin förens efter uppladdningsfasen då jag gick up ca 2 kg eller ngt men det kanske inte berodde enbart på kreatinet :ike::ike:
4 augusti, 2009 at 01:41 #405164Anonym anvandareMemberokej hoppas ja får lite mer biff snart börjar gymnasiet snart och vill inte att sommarns skit ska synas
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.