Stimulantfria Pumptillskott

Home Forums Kosttillskott Stimulantfria Pumptillskott

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Som rubriken lyder, söker alltså stimulantfria pumptillskott som ger enorm pump.
    Oavsett om det ger muskler eller ej så gillar jag trycket.

Är ny här, så have faith!

massbuilder

PutteKock wrote:
    Som rubriken lyder, söker alltså stimulantfria pumptillskott som ger enorm pump.

Max Nitro
    Citruline
    Plasmajet

Är bra alterantiv..

Frågade Gymgrossisten om samma sak, fick svaret att NO-Explode är det jag söker, men är den verkligen stimfri?

Tack för era tips!

PutteKock wrote:
    Frågade Gymgrossisten om samma sak, fick svaret att NO-Explode är det jag söker, men är den verkligen stimfri?

Tack för era tips!

Den innehåller mycket stim…

PutteKock wrote:

Tack för era tips!

haha, kunnig personal ;-) Max Nitro har jag hört en del om, aldrig testat själv, skulle vara kul att testa någon gång för skojs skull. Det kan ju bli för mycket för effektiv träning.

PutteKock wrote:

Tack för era tips!

Oj då, det var ju verkligen en dålig rekommendation.. NO-Xplode är stimulantrik, och det är ju således inget ni söker..

Citrulline Malate ger bra pump, anses som stimfri, men jag har för mig att jag har läst att vissa har upplevt en liten stimkänsla vid högre doser.

Kan ju hoppas på att Pepz kommer in i tråden och berättar om sina erfarenheter om Citrulline Malate.

Eizbear wrote:
    Oj då, det var ju verkligen en dålig rekommendation.. NO-Xplode är stimulantrik, och det är ju således inget ni söker..

Citrulline Malate ger bra pump, anses som stimfri, men jag har för mig att jag har läst att vissa har upplevt en liten stimkänsla vid högre doser.

Kan ju hoppas på att Pepz kommer in i tråden och berättar om sina erfarenheter om Citrulline Malate.

Citrulline Malate ska jag kolla upp. Är idel öra av att höra vad Pepz har och säga.

Ultimate Nutritions HORSE POWER tycker jag kan vara något för dig:)

PutteKock wrote:

Attack! från Scitec Nutrition är ett riktigt bra alternativ.

rena aminosyror:up:

PutteKock wrote:

Push Hypertrophy från Strength är stimfri.

Har en till fråga, varför ska man inte ta vissa ”Prestationshöjare” om man äter SSRI medicin?

Hittar inte någonstans en förklaring till detta. Någon som vet varför!?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.