Home › Forums › Kosttillskott › Testo-booster, BPI A50?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juli, 2011 at 22:42 #59826Anonym anvandareMember6 juli, 2011 at 22:42 #355579Anonym anvandareMember
Skulle gärna att någon mycket kunnig kan se igenom ingredienserna i denna testo-öknings produkt? Någon som veder? .. Om det är en booster som endast höjer ens naturliga testo-nivåer? Relativt ny på marknaden.. :what:
7 juli, 2011 at 00:32 #355580Anonym anvandareMemberKonstig produkt…….
Undecylenic acid – en fettsyra, vet ej vad dom har den till för.., Puerarin – Isoflavon från daidzein , Baicalein – En anti-inflammatorisk antioxidant
Dessa 3 delar på 50mg , vilket ger cirka 16.66 mg per ingrediens..
Sen är det över 20 ingredisener på hela 400 mg… inte mycket per ingrediens…
Serveringsstorleken är 1 kapsel per dag , 3 gånger dagligen… även med 3 tabletter så känns det som doserna av varje ingrediens känns små…
7 juli, 2011 at 14:26 #355581Anonym anvandareMemberEizbear wrote:Konstig produkt…….Undecylenic acid – en fettsyra, vet ej vad dom har den till för.., Puerarin – Isoflavon från daidzein , Baicalein – En anti-inflammatorisk antioxidant
Dessa 3 delar på 50mg , vilket ger cirka 16.66 mg per ingrediens..
Sen är det över 20 ingredisener på hela 400 mg… inte mycket per ingrediens…
Serveringsstorleken är 1 kapsel per dag , 3 gånger dagligen… även med 3 tabletter så känns det som doserna av varje ingrediens känns små…
Haha va?
Av vissa ämnen krävs det ytterst små doser för att ge verkan eller kanske till och med för stor verkan.
Hur kan du genom att dela upp vikten av ”blenden” på varje ingredient säga att det blir lite?
7 juli, 2011 at 15:15 #355582Anonym anvandareMemberTollesson wrote:Haha va?Av vissa ämnen krävs det ytterst små doser för att ge verkan eller kanske till och med för stor verkan.
Hur kan du genom att dela upp vikten av ”blenden” på varje ingredient säga att det blir lite?
Jag har väl inte påstått att det gäller alla ämnen i världen va? Ta en titt på ingredienserna i blenden så får du nog en annan uppfattning..
Om du har en annan uppfattning om just dom ingredienserna som finns i denna produkt så får du gärna dela med dig av dom…
8 juli, 2011 at 09:30 #355583Anonym anvandareMemberBump?
8 juli, 2011 at 11:20 #355584Anonym anvandareMemberEizbear wrote:Jag har väl inte påstått att det gäller alla ämnen i världen va? Ta en titt på ingredienserna i blenden så får du nog en annan uppfattning..Om du har en annan uppfattning om just dom ingredienserna som finns i denna produkt så får du gärna dela med dig av dom…
Kan ej uttala mig om det då jag ej vet vad alla de extrakten har för effekt i kroppen.
Men på det sättet du skrev lät det som att 20mg av ett extrakt skulle vara väldigt lite. Om man nu delade rakt av.
På bodybuilding.com har den allt från 1/10 till 10/10 beroende på person. Den tycks ofta tilldelas ordet, ”amazing” eller i annat fall ”sucks”. Medel av 55 ligger på 8/10.
8 juli, 2011 at 12:22 #355585Anonym anvandareMemberJo precis, jag skrev att det är en väldigt klen dos av ingredienserna….. i denna produkt. Inget antagande man kan göra om alla ingredienser i andra produkter eller liknande..
Namnet A50 som är namnet på produkten tros syfta på Anadrol500 (Oxymetholone) som är en oral steroid, som även kallas A50. Därav en stor hype av produkten i början när den lanserades, då detta tillsammans med deras ”krångliga” innehållsförteckning, säkert har bidragit till en del överdriva placebo känningar.
Men självklart är betygen från användarna olika… Men överlag vad jag har läst om produkten och dess påstådda effekt och användares reviews så är detta ingen hit nej.
8 juli, 2011 at 22:27 #355586Anonym anvandareMemberOkej, tacksam för svar vill gärna ha det svart på vitt! Det är ingen hit pga vad? Den ej fungerar eller att det kan möjligt vara pro-hormon?
8 juli, 2011 at 22:56 #355587Anonym anvandareMemberAnte_xxx wrote:Okej, tacksam för svar vill gärna ha det svart på vitt! Det är ingen hit pga vad? Den ej fungerar eller att det kan möjligt vara pro-hormon?Den är absolut ingen pro-hormon..
Jag kan inte säga hur du kommer uppleva effekten av produkten, men jag kan berätta att jag inte tror på produktens innehåll i dessa doser som anges. För mig är det en produkt som såldes mycket i början med oklarheterna och hypen, men dog snabbt..
Så svart på vitt finns inte… Bästa sättet är bara att testa och se
9 juli, 2011 at 01:06 #355588Anonym anvandareMemberMucho thanxos!! Tror endast placebo effekten ger resultat! BPI är still ett underligt företag! Tack igen
11 juli, 2011 at 12:14 #355589Anonym anvandareMemberIngen mer som prövat skiten?
11 juli, 2011 at 18:16 #355590Anonym anvandareMemberKopierar min post från tråden på OB:
Quote:[http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128455741&highlight=A-50+BPI BPI a50? – Bodybuilding.com Forums]Läs sida två och tre i den här tråden..
11 juli, 2011 at 19:55 #355591Anonym anvandareMemberSer inte lovande ut
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.